اقتصادی

رشد تولید و توسعه صادرات در گرو تولید محصولات کیفی و استاندارد است

اخبار ورزشی/سمنان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان رشد تولید و توسعه صادرات را منوط به تولید محصولات کیفی و استاندارد ارزیابی کرد و گفت: تولید کالای مرغوب با کیفیت و استاندارد در نهایت منجر به رشد اقتصادی، توسعه بازار فروش و پیشرفت یک مجموعه تولیدی خواهد شد.

به گزارش اخبار ورزشی، محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان عصر ۲ آبان ۱۴۰۲ در همایش گرامیداشت روز جهانی استاندارد در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری اظهار کرد: استان سمنان کمترین میزان بیکاری کشور در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه سمنان دومین استان کشور در سال ۱۴۰۱ در بحث ایجاد فرصت های شغلی است، ادامه داد: استان سمنان در رشد اقتصادی بدون نفت نیز در جایگاه استان اول کشور قرار دارد.

صادقی بر لزوم توجه به تولید محصولات کیفی برای افزایش صادرات تاکید کرد و افزود: در حوزه رقابت پذیری، کالای ایرانی با کیفیت، با دوام و استاندارد دارای اهمیت است.

وی در ادامه تصریح کرد: کالای صادراتی ما از استان باید با کیفیت صادر شود، ما در استان با بهره گیری از نیروی انسانی با کیفیت، در حال تولید کالای با کیفیت و استاندارد هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: اقتصاد استان امروز به لحاظ کمی توسعه مطلوبی داشته است، استان سمنان در حوزه شاخص توسعه صنعتی در رتبه های برتر و نخست کشوری قرار دارد.

این عضو شورای اشتغال استان تاکید کرد: تلاش شود تا این استان در حوزه مرغوبیت و کیفیت کالا ها نیز بیش از گذشته در زُمره بهترین ها قرار بگیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا