ورزشی

رشوه چندهزار دلاری «آیان» برای پیروزی در انتخابات وزنه‌برداری

مبلغ پرداخت شده توسط رئیس فدراسیون جهانی که برای پیروزی در انتخابات کنگره رشوه گرفته است ، مشخص شده است.

به گزارش اخبار ورزشی ، ریچارد مک لارن در حال تحقیق درمورد اتهامات فساد علیه تاماش آیان ، رئیس جمهور برکنار شده فدراسیون جهانی وزنه برداری است. وی گفت: برای دو انتخابات پیاپی کنگره جهانی در سال 2013 و 2017 بیش از 600000 دلار به صورت نقدی هزینه شده است که بیشتر آنها برای رای دادن هزینه شده است.

به گفته مک لارن ، پس از پیروزی ایان در انتخابات کنگره 2017 در تایلند ، اعضای فدراسیون در راهرو صف آرایی کردند و 5 هزار دلار توسط Tamash Ayan معاون اول رئیس جمهور پرداخت شد.

تنها شخصی که می تواند حساب بانکی جهان را کنترل کند و به حق عضویت و جریمه های دوپینگ دسترسی پیدا کند ، Ayan است.

تیم مک لارن فاش کرد که چگونه آین دو بار با کمک فساد ، رقیب خود آنتونیو اورسو از ایتالیا را در انتخابات شکست داد.

Ayan با پرداخت رشوه 5000 تا 30 هزار دلار به دولت فدرال برای انتخاب او و تیمش ، در انتخابات پیروز شد.

مطالعات نشان می دهد 405000 دلار در انتخابات 2017 تایلند و 218 هزار دلار در انتخابات مسکو 2013 به تاماش آین اهدا شده است.

لیستی از هیئت های اجرایی فدراسیون جهانی نیز یک ماه قبل از انتخابات نوشته شد ، که نشان می دهد نتایج انتخابات قبل از انتخابات مشخص بود.

این لیست توسط آتیلا آدامفی ، مدیر اجرایی فدراسیون جهانی و داماد تامش آیان یافت شد و تعداد آرا مطابق با آنچه در انتخابات کنگره حاصل شد ، مطابقت داشت.

در انتخابات 2017 ، کسانی که به رای یان رای دادند ، در هتل های جداگانه ای از سایر هتل های کنگره قرار گرفتند و تا زمان انتخابات قرنطینه شدند.

همچنین از آنها خواسته شد که در هنگام رای گیری از خود عکس بگیرند و سپس رشوه خود را بپذیرند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا