ورزشی

رضا عنایتی:فوتبال را زیبا بازی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی؛ غلامرضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هواداران در نشست خبری پیش از بازی با زیرانیا گفت: بازی حساسی برای هر دو تیم می تواند باشد، بازی بسیار سختی مقابل زاتسان داریم، زیرانیا یک تیم پایه است. تیمی که در فوتبال ملی هویت دارد.»
وی ادامه داد: تمام کارهایی که باید بعد از بازی با پرسپولیس انجام دهیم، زمان بازی نزدیکتر می شود و کار خاصی نمی توان کرد و باید بازیکنان را از نظر روحی و جسمی آماده کنیم! ما در مورد بازی با فولاد به بازیکنان می گوییم.
عنایتی تصریح کرد: مصمم هستیم فردا بتوانیم خوب بازی کنیم، مصدومیت بازیکنان در هفته های اخیر گریبان گیرمان شده است و بازیکنان تاثیرگذاری در بازی نداریم، تلاش می کنیم بتوانیم خوب بازی کنیم و از توانایی های خود استفاده کنیم تا واجد شرایط برنامه زمان بندی شوید. . تغییر کنید چون فوتبالی که بازی می کنیم با نتایج مطابقت ندارد، امیدوارم از فردا فوتبال خوبی بازی کنیم و نتایج را بگیریم.
سرمربی تیم فوتبال هواداری یادآور شد: قاضی، شجاعیان، روح الله باقری و محمد ستاری بازیکنان مصدوم هستند، بازیکنان تعویضی از کیفیت فنی بالایی برخوردار هستند و سعی می کنیم تا جایی که می توانیم بازی کنیم و نتایج خوبی بگیریم.
وی درباره بازی هفته گذشته گفت: دوستان برای گل دوم بازی قبل هزینه زیادی کردند اما در مورد گل به خودی که در دقیقه 94 به ثمر رساندند صحبتی نکردند که خطا بود و 3 امتیاز را به 1 تبدیل کردند. نکته اگر پرسپولیس بود، قرار است بحث برانگیز باشد.” اما تیم های دیگر هیچ حقی ندارند. در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و یاران باید با این اتفاق هم کنار بیایند.
عنایتی گفت: خیلی مظلوم همه در فوتبال زحمت می کشند و دوست دارند نتیجه بگیرند، شاید تیم ها به خاطر تماشاگران اعتبار زیادی داشته باشند اما تیم هایی مثل ما که هواداران کمی داریم حقشان را ضایع نمی کنند؛ حرف نزنید. در مورد شرایط داوری و امیدوارم همه تیم ها با شرایط یکسان با هم رقابت کنند و همه حق نتیجه گیری دارند و شرایط نتیجه گیری در زمین مسابقه مشخص می شود و شخص دیگری در کار نیست.
251254

دکمه بازگشت به بالا