ورزشی

رفتار گستاخانه و لحن بی ادبانه آقای سرمربی با یک خبرنگار!

به گزارش اخبار ورزشی؛ ویدئویی در توییتر منتشر شده است که نشان می دهد خبرنگار باشگاه در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در مورد سوال فاصله لیورپول از سیتی سوال می کند ، اما سرمربی لیورپول بلافاصله او را قطع کرد.

یورگن کلوپ به خبرنگاران گفت: “راستش فکر می کنم شما واقعاً باید برای انجام کار خود آمادگی بیشتری داشته باشید. چگونه می توانید چنین سوالی بپرسید؟ تا آنجا که من می دانم آنها 13 امتیاز از ما جلوتر هستند.” آنها چیزهای بیشتری دارند و این س aboutال در مورد جنگجو بودن است … به نظر شما این س questionال در حال حاضر مناسب است؟

شما فقط می توانید دو سوال بپرسید و یکی از سوالات خود را خراب کنید. “این تقصیر تو است.”

روزنامه نگار بدبخت ، که سوالات خود را ادامه خواهد داد ، همچنان مجاز به تکمیل حکم خود نبود ، زیرا باشگاه همچنان سخنان او را تکرار کرد: “شما فقط دو سوال دارید ، فقط دو سوال دارید. شما آن را منع می کنید.”

سوالی که در پایان روزنامه نگاران نتوانستند به طور کامل بپرسند این سال بود: آیا لیورپول اکنون بیشتر در رسیدن به یکی از چهار تیم برتر لیگ برتر انگلیس و همچنین بازی لیگ قهرمانان اروپا ، که پس از شکست در آنفیلد باید برگزار می شد ، تمرکز بیشتری دارد؟ ، آیا این تمرکز است؟

باشگاه گفت: “بله. این واضح است. ما در تلاش هستیم این کار را انجام دهیم.”

این باشگاه حتی از فاصله دقیق لیورپول و سیتی اطلاع نداشت. منچسترسیتی در حال حاضر 10 امتیاز بیشتر از لیورپول در رده های بالاتر جدول رده بندی و کمتر بازی در هر بازی دارد.

هواداران در توییتر از این باشگاه به دلیل رفتارهای بی ادبانه و لحنش با خبرنگاری که فقط کار خود را انجام می داد انتقاد کردند.

جی موتی ، روزنامه نگار منتشر کننده فیلم ، در توییتر خود نوشت: “من خودم در گذشته با مشاغل بسیار سختی داشته ام ، اما او آن را به سطح دیگری رسانده است. این فراتر از کودکی است.”

دیگری پرسید: “از خبرنگار بخواهید که اگر خودش فاصله از شهر را نمی داند برای کارش آماده شود. او فقط وقتی پیروز می شود خوشحال است.”

کاربر دیگری نوشت: “ماسک افتاد”.

کاربر دیگری در توئیت خود نوشت: “ببینید چگونه او روزنامه نگار خارجی را آزار داد ، عوضی”.

عصبانیت این باشگاه پس از شکست سنگین 4-1 در آنفیلد قابل درک است ، به خصوص وقتی که آنها در نیمه دوم چهار گل دریافت کردند و باید الیسون ، دروازه بان با اعتماد به نفس معمول را به خاطر دو گل مقصر دانست.

حضور هر مربی پس از باخت در یک مسابقه برای هر مربی دشوار است. اما این بهانه ای برای قطع روزنامه نگار و تحقیر او با گفتن اینکه او نمی داند چه کاری انجام می دهد نیست.

دکمه بازگشت به بالا