ورزشی

رفیعی: کمیته وضعیت نقش مهمی در ایجاد نظم در فوتبال کشور دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از فدراسیون فوتبال، غلامرضا رفیعی در رابطه با ارزیابی خود از فعالیت کمیته تعیین وضعیت فدرال گفت: آیا رای داده شده است. باید از زحمات این اعضای کمیته قدردانی کنم.

مشاور ارشد حقوقی فدراسیون فوتبال افزود: به غیر از جمشید نورشرق به عنوان وکیل مجرب و عضو هیأت علمی دانشگاه که ریاست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان را برعهده دارد، سایر اعضای این کمیته عرفان شمس، نیما خسروی یونس دانش پژوه، مهدی عزیزی و منیرالعالی هستند. – سادات جلالی همگی دارای تحصیلات عالی هستند.تجارب حقوقی و فراوانی که در طول خدمت در این کمیته به دست آورده اند، نقش مهمی در حل و فصل مسائل و پرونده های مرجع داشته است.

وی افزود: نقش مهم کمیته تعیین وضعیت بازیکنان بر اساس قوانین و مقررات در حل و فصل اختلافات مالی بازیکنان، مربیان و باشگاه ها از یک سو و قانون حاکم بر انتقال امتیاز تیم از سوی دیگر غیر قابل انکار است. علاوه بر این، نظارت کمیته بر واسطه‌های نقل و انتقالات منجر به ایجاد نظم و انضباط قابل توجهی در فعالیت‌های حوزه فوتبال کشور شده است.

مشاور ارشد حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: البته هیچکس منکر اختلاف نظر و نظر حقوقی نیست. ممکن است در مورد برخی از موارد ایراد یا انتقادی وجود داشته باشد. اما در نظر داشته باشید که معمولا در هر دعوی، یکی از اصحاب دعوا به دلیل محکومیت خود انتقاداتی را مطرح می کند. اساساً فلسفه وجودی یک مرجع بالاتر مانند کمیته استیناف یا دادگاه بین‌المللی داوری ورزش این است که تصمیم اولیه مورد بررسی قرار می‌گیرد و افراد می‌توانند به مرجع بالاتر اعتراض کنند که در این فرآیند قطعاً می‌توان نقض کرد. برخی از مقررات. ارجاعات بدوی نیز وجود دارد.

رفیعی افزود: امیدواریم با توجه به لزوم تغییر قوانین داخلی در عرصه فوتبال، مطابق با قوانین بین المللی، شاهد رشد و ارتقای آرا و تصمیم این کمیته به عنوان مرجع ملی برای مقابله با آن باشیم. کت و شلوار قرارداد فوتبال.”

دکمه بازگشت به بالا