ورزشی

رقابت ۱۳ تیم از دانشجویان، دانش‌آموزان و نخبگان فردوس در مسابقه «ایده‌شو»

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا، به همت بسیج علمی دانشجویی شهرستان فردوس و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فنی و مهندسی و مرکز رشد و فناوری فردوس مسابقه ایده پردازی مرحله شهرستانی برگزار شد. در دانشگاه آزاد اسلامی فردوس

مسابقه ایده شو با شرکت 40 نفر متشکل از 13 تیم و ایده هایی از دانش آموزان، دانش آموختگان و نخبگان به مدت دو روز برگزار شد و در پایان سه طرح به مرحله استانی مسابقات راه یافتند.

مرکز منطقه ای رشد و فناوری خراسان جنوبی مسئولیت برگزاری این کارگاه مسابقه را بر عهده دارد «ایده شوعلی زحمتکش، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلام فردوس، مهدی تورانی، معاون آموزشی دانشگاه صنعتی و مهندسی فردوس و امیر عبداللهی، رئیس مرکز رشد و فناوری فردوس، طرح و ایده های این مسابقه را ارزیابی کردند.

زحمتکش، داور مسابقه در خصوص نتایج رویداد ایده شو گفت: پروژه دریافتی به دبیرخانه دوره شامل 13 مورد در دو روز مسابقه و در نهایت ایده ردیاب نشتی آب برای مصارف خانگی و صنعتی بود. به عنوان ایده اول دوره انتخاب شد. شکر از ساقه های زردچوبه و یک آبسردکن بهینه نیز مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا