ورزشی

رقبا با سیاسی‌کاری مانع برگزاری ادامه لیگ هستند

آفتاب نیوز:

بژیدار رادوشوویچ که دیروز (سه‌شنبه) پس از یک پرواز طولانی از پرواز از زاگرب به فرانکفورت و از آنجا به دوحه و بعد از آن برای ادامه تمرینات خود با تیم فوتبال پرسپولیس ، وارد ایران شد ، به وب سایت Dalmatinski از کرواسی گفت: وقتی وارد زمین شدم برای پرواز به تهران ، مجبور شدم مدارك لازم را تهیه كنم و در فرودگاه فقط حفظ این مساله مهم بود و آنها بررسی نمی كردند. اکنون منتظر آزمایش تاج گذاری هستم و بعد از آن دو روز در خانه خواهم ماند تا نتیجه آزمایش را تعیین کنم.

رادوسویچ: رقابت های سیاسی و تجاری مانع از ادامه لیگ می شود

وی در مورد وضعیت پرواز گفت: “در پروازهای کرواسی ایرلاینز فاصله ای بین صندلی ها وجود ندارد و این وضعیت در پروازهای فرانکفورت نیز مشهود است ، بنابراین همه صندلی های این هواپیما پر از مسافر هستند.” نگهبانان پرواز قطر به دلیل لباس هایی که می پوشند شبیه فضانوردان است. من واقعاً تعجب کردم ، آنها مانند پزشکان با لباس محافظ به نظر می رسند. در فرودگاه هیچ خبری نیست و فقط می توانید قهوه بنوشید. به عنوان مثال ، اگر مجبور باشید 10 ساعت در فرودگاه بمانید ، کار آسانی نیست. پنج ساعت در فرودگاه تاخیر کردم و وقتم را صرف تماشای فیلم کردم.

دروازه بان کرواسی از پرسپولیس که اواسط ماه مارس برای تعویق مسابقه در ایران به زادگاهش اسپلیت ، کرواسی بازگشت ، یادآوری می کند: در 16 مارس (26 مارس) تقریباً دو ماه و نیم به همراه خانواده ام به کرواسی بازگشتم. . این یک چیز خوب است زیرا مدتهاست که در خانه هستیم ، اتفاقی که معمولاً رخ نمی دهد. من از این فرصت استفاده کردم تا کمی استراحت کنم ، اما علاوه بر آن ، تمرین کردم و اکنون برای بزرگترین چالش آماده هستم. در ابتدا با پدرم در خانه تمرین کردم و بعد به همراه خانواده همسرم به روستا رفتم. در آنجا برای خودم دویدم که از احساس آموزش حواس پرت نشوم. وقتی از روستا به اسپلیت برگشتیم ، من تمرین را با هروی ویشیچ (دروازه بان) و میلیش (سرمربی) ادامه دادم. من تمام تمرینات را روی چمن طبیعی و مصنوعی انجام می دهم. در 70 روز 60 جلسه تمرین دارم. اکنون احساس می کنم آماده بازگشت به ایران هستم.

به شرط از سرگیری مسابقه لیگ برتر ایران ، رادوشوویچ 31 ساله گفت پرسپولیس اکنون با 10 امتیاز صدرنشین است و در آستانه کسب چهارمین عنوان پیاپی خود است. مسئولان مسابقات قصد دارند بازی را ادامه دهند اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست. به نظر می رسد که برخی تیم ها کروناویروس دارند ، اما فکر می کنم این یک کار سیاسی است که باید انجام شود. کلوپ های بزرگ در حال تلاش برای جلوگیری از بازی مجدد و تلاش برای پایان دادن به لیگ هستند. سلامتی مهمترین چیز است ، اما وقتی صحبت از بازی می شود ، همیشه موافقم. این عادلانه نیست که حریفان ما بخواهند برای چهار سال متوالی از حریفان خود پیروز شوند. در 5 سال گذشته در 5 بازی باختیم و به همین دلیل برخی از باشگاه ها نمی خواهند لیگ ادامه یابد.

در پایان ، دروازه بان پرسپولیس در مورد وضعیت ایران گفت: جایی که تاکنون 138 هزار پرونده کرونال ثبت شده است ، اما شرایط وی به حالت عادی برگشته است: “زندگی در ایران نسبتاً طبیعی است.” تعداد افراد دارای تاج ممکن است در ایران زیاد به نظر برسد ، اما جمعیت 80 میلیون نفر است. اوضاع در اینجا کاملاً تحت کنترل است. برخی از بازیکنان خارجی نیز به ایران بازگشتند. من همچنین شنیده ام که میشو کریستیچویچ و ایوو اسپاروویچ در انتظار تأیید رسمی برای بازگشت به ایران هستند. Herovije Milic بازیکن استقلال روز چهارشنبه به ایران باز خواهد گشت.

دکمه بازگشت به بالا