ورزشی

روایت باشگاه پرسپولیس از مشکلات عجیب میزبانی هندوستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس ، سازمان لیگ قهرمانان آسیا با توجه به آنچه همیشه در این مسابقات مشاهده می شود ، انتظارات و صدای اعتراض آمیز سه تیم مهمان در گوا هند (پرسپولیس ، الریان و الوحده) ساخته اند.

این اتفاق زمانی رخ می دهد که گوا و فدراسیون فوتبال هند با مشکلات مختلفی روبرو هستند. تیم موجود با مشکلاتی روبرو است که هرگز در مسابقات قبلی دیده نشده است.

در نگاه اول ورودی ورزشگاه Futorda بسیار جذاب است. یک ورودی به اندازه استادیومی که میزبان بازی های کلاس اول آسیایی است بزرگ نیست و توافق او برای میزبانی این گروه با توجه به شانس میزبانی ایران ، قطر و امارات بسیار عجیب است.

بعد ، رختکن ورزشگاه بازیکنان را غافلگیر کرد. تعداد کمی رختکن ، به غیر از اعضای پرسپولیس ایران ، توسط “تانکات” سرمربی الوحده امارات نیز مورد اعتراض قرار گرفتند.

نگرانی بعدی چمن است. زمین مسابقه برای بازی دیروز (چهارشنبه) در شرایط خوبی قرار داشت ، اما از آنجا که همه این بازیهای گروهی در مدت زمان بسیار کوتاهی برگزار شد ، نگرانی هایی مبنی بر افت کیفیت زمین وجود داشت.

Nehru Jewel Stadium یا Fatorda Goa ، در واقع یک استادیوم کریکت است که اکنون برای فوتبال استفاده می شود. در استادیوم ، جای خالی صندلی ها در مکان های جالب توجه را به خود جلب کرد و حتی برای برگزاری مسابقه نیز این مشکل حل نشد. همچنین ، اشکال مختلف نیمکت توسط اعضای هر دو تیم در نظر گرفته شده است.

با توجه به شکل دوربین های تلویزیون ، به نظر می رسد که این محله فقط برای این مسابقات آماده شده بود و قبلاً هندی ها تجربه ضبط و پخش زنده مسابقات ورزشی را در این ورزشگاه نداشتند.

اگرچه این بازی در سطح مسابقات کلاس اول آسیا بود و پرسپولیس به عنوان فینالیست مسابقات در این گروه قرار داشت ، اما برخی از امکانات اساسی در ورزشگاه دیده نمی شد ، از جمله کمبود اینترنت.

یکی از نکات جالب بازی این بود که تعدادی از بازیکنان و کادرفنی در کنار دو تیم حدود 40 دقیقه قبل از شروع بازی در ورزشگاه صبحانه صرف کردند.

ابراهیم شکوری ، رئیس کاروان پرسپولیس و دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال ، که خودش در جریان فینال 2018 وی به شدت با مشکلات میزبانی درگیر بود ، پس از حضور در ورزشگاه ، به نمایندگان کنفدراسیون در مورد کمبود امکانات هشدار داد و خواست که این مشکلات به کنفدراسیون منتقل شود و گزارش شود.

سالن اجتماعات اصلی استادیوم نیز بسیار کوچک بود که منجر به حضور مسئولان تیم و مدیر کنفدراسیون و برگزارکنندگان مسابقات در یک جمعیت شلوغ شد ، که به دلیل اوضاع پیچیده تاج تاخیر در گوا کاملا غیر منطقی است. در همین حال ، اعضای پرسپولیس و بازیکنان با دو ماسک به صحنه آمدند تا خطر ابتلا را کاهش دهند.

مربی الوحده تنکاتا بارها به مشکلات مختلف استادیوم و سازماندهی ضعیف هند اعتراض کرده است. جالب اینجاست که او در هنگام ملاقات با افشین پیروانی و تفریح ​​با کاپیتان سابق پرسپولیس رفتار خوبی داشت.

در این بازی خطای داوری رخ داد که باعث اعتراض یحیی گل محمدی و سایر اعضای کادر فنی در چندین صحنه شد. افشین پیروانی ، سرپرست تیم نیز چندین بار با داوران و ناظران مسابقه درباره همین مشکل صحبت کرد.

در جریان دیدار پرسپولیس ایران و الوحده امارات در دقیقه 80 ، اتفاق جالبی رخ داد. در آن لحظه درب سالن منتهی به رختکن باز شد و بازیکنان گوا هند و الریان قطر در پیاده رو و در اتاق پشتی نیمکت گرم می شدند!

این باعث تعجب تماشاگران حاضر در ورزشگاه شد. میزبانی آماتوری از هند ، سازماندهی و مدیریت بازی را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا دشوار کرده است.

اعضای پرسپولیس پس از پایان مسابقه بلافاصله ورزشگاه را به مقصد هتل خود ترک کردند اما حمید مطهری در کنار محمد عسگری و مهرداد خانبان در ورزشگاه ماند تا دو رقیب دیگر را در گروه پنجم تجزیه و تحلیل کند.

دکمه بازگشت به بالا