ورزشی

روزطلایی در جاکارتا؛ ۳ طلا، یک نقره و یک برنز تا پایان روز سوم

هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان جهان از روز یکشنبه (یکشنبه) در شهر تنگانگ اندونزی آغاز شد و بانوان و آقایان ایرانی اعزامی با حمایت “شرکت پرداخت الکترونیک سداد” امروز (یکشنبه) به مصاف رقبای خود رفتند. . در روز وشو کوشورمان موقع به کسب 3 مدال طلا و 1 برنز. بر این اساس مدال جایزه کیشورمن در سومین روز قرار دارد:

یونس خدایی در فرم نن داو با امتیاز 9.26 به مدال طلا دست یافت. ورزشکاران کره جنوبی و مصر دوم و سوم شدند.

هستی صدیقی نماینده کیشورمان در فرم NAN DAO با امتیاز 9.24 به مدال طلا دست یافت و قهرمان جهان شد. در این فرم ورزشکارانی از هنگ کنگ و مالزی دوم و سوم شدند.

نازنین بازدار که در روز اول مسابقات از نانچوان به مدال نقره دست یافت، این بار رنگ مدال خود را طلایی کرد. نماینده کیشورمان این بار در فرم نان گوئن با امتیاز 99/8 به مدال طلا دست یافت و قهرمان جهان شد و در این فرم ورزشکارانی از هنگ کنگ و چین دوم و سوم شدند.

شاهین بنی طالبی با امتیاز 9.15 پس از ورزشکاران مالزیایی و اندونزیایی در جایگاه سوم قرار گرفت. او همراه با ورزشکارانی از هنگ کنگ به این نقطه رسید.

پیش از این نازنین بازدار در اولین روز مسابقات چانگچون برای کاروان به مدال نقره دست یافت.
در صبح امروز (پنجشنبه) نیز حضار حدیث امیری در نمایش گوئن، حسین قبله نما در نمایش گوئن، رامتین سیاه مشته ای و سامیار صادقی در چانگ چوان نیز به اجرای فرم پرداختند و موفق به کسب امتیاز نشدند. مدال. همچنین در زمان غروب این روز صبح رامایان و آواز بائوج در چانگ چوان لحظه رسیدن به مدال کوتاه بود.

در بخش یکشنبه این مسابقات نتایج ورزشکاران کیشورمان به شرح زیر است:
در وزن 45- کیلوگرم امیرمحمد بازگیر که در دور نخست مقابل نماینده آذربایجان به برتری رسید در دور دوم به مصاف حریفی از عربستان رفت و ضمن پیروزی در این رقابت ها به مرحله سوم این رقابت ها راه یافت. .

در دسته مردان و در وزن 48- کیلوگرم حسین ولی زاده پس از پیروزی در اولین مبارزه مقابل نماینده کشور میزبان، در مرحله دوم “آیداروف” از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله بعدی این رقابت ها شد.

در ساندا بانوان و در وزن 52- کیلوگرم کیانا بیابانی پس از پیروزی در دور اول مقابل «دویاناشی» نماینده هند، در دور دوم به مصاف «زهرا واهانا» از اندونزی رفت و با پیروزی مقابل این ورزشکار، به مرحله سوم مسابقات راه یافت. . نماینده کیشورمان با صعود به این مرحله مدال برنز خود را قطعی کرد. او باید مقابل برنده دیدار نمایندگان ایتالیا و مصر راهی مرحله نیمه نهایی شود.

در ساندا بانوان و در وزن 56- کیلوگرم دیانا رحیمی مقابل «پوسپا آناستازیا» از اندونزی به برتری رسید و راهی مرحله بعدی این رقابت ها شد. او در اولین مبارزه خود “یینگ هانگ” از هنگ کنگ را شکست داد.

رضا قهرمان وزن 56 کیلوگرم کیشورمن وزن 56 کیلوگرم کشور که در دو دیدار نخست خود به ترتیب برابر نمایندگان هند و برزیل پیروز شد، در دور سوم حریف هنگ کنگی را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

در وزن 60 کیلوگرم «کوثر علیزاده» با «تا فونگ آن» از ویتنام دیدار کرد و ضمن برتری بر حریف خود راهی مرحله بعدی این رقابت ها شد. و در دور بعدی مسابقه با “باتول صلاح الدین” از فلسطین مسابقه داده می شود.

در وزن 70- کیلوگرم عرفان محرمی مقابل «محمد عزیز» از تونس به پیروزی رسید و به مرحله سوم مسابقات جهانی راه یافت. وی در مرحله اول “سمی حرب” نماینده اردن را شکست داد.

در وزن 52- کیلوگرم محمد عرفان مقدم که در اولین مبارزه خود “ریزکی” از اندونزی خود را شکست داده بود، در دومین دیدار مقابل نماینده مصر مغلوب شد. با این برد، مقام سوم مشترک یا قطعی است و با مدال برنز مشترک این دسته در پایان مسابقات، این وزن تعلق می گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا