ورزشی

روزنامه خراسان: حضور زنان در ورزشگاه باعث شد مردان به آنها احترام بگذارند و حتی یک حرف رکیک زده نشود/ این تجربه را تکرار کنید

عده ای با فریاد وارد ورزشگاه شدند و باورشان نمی شد که آرزویشان محقق شده است، خانواده هایی هم آمدند؛ مادر، دختر و پسر خردسال و حتی در میان آنها مادربزرگی بود که به همراه نوه و عروسش از خوزستان برای تماشا آمده بود. بازی تهران و آزادی آمد. یا مادری که میانسال بود و می گفت برای چنین روزی لحظه شماری کرده و منتظر بوده و حالا دیگر برای ابراز احساسات جوانی دیر شده است اما وقتی این تصادف را دید و هیاهو و شادی و لذت را دید. دیگران شاد و خندان بود و دختر خردسالش در حال تماشای فوتبال نشسته بود.

مادرانی بودند که با فرزندان خردسال خود به ورزشگاه آمدند و چهره خود را با نمادهای مربوط به استقلال نقاشی کردند.

حضور و ذوق هواداران زن کل ورزشگاه را تحت تاثیر قرار داده بود و بعد از مدتی دیدیم که جو و جو ورزشگاه تلطیف شده و دیگر مثل هفته گذشته نبود که عبارت “رکیک” در فضا پخش شد. دقیقه 90 خبری از شعارهای «چادر» و «زنده» و «ریکیک» نبود.

عکاسان، خبرنگاران، بازیکنان و کادرفنی استقلال و حتی تیم میهمان به احترام ورود خانم به ورزشگاه همه سنگ تمام گذاشتند و ادای احترام کردند.

حتی هواداران مرد نیز برای استقبال و استقبال از این رویداد تاریخی سعی کردند با هماهنگی جو ورزشگاه، تیم خود را تشویق کنند و بانوان هوادار استقلالی را در شعارهای پینگ پنگ شرکت دهند که چندین بار و گاهی به دلیل بی تجربگی موفق شدند. طرفداران زن در جواب قبول کردند که این موضوع خود یکی از نکات جالب و سرگرم کننده بازی استقلال و خانم کرمان بوده و باعث خنده ام شده است.

این اتفاق با وجود تمام کاستی ها و کاستی هایی که در تجربه اول داشت، بدون مشکل خاصی ثبت شد تا همگان به تکرار آن در آینده امیدوار باشند.

23302

دکمه بازگشت به بالا