ورزشی

روزنامه قطری: عربستان و امارات از ما سیلی خوردند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین ، روزنامه الرعای قطر امروز گزارش مفصلی را منتشر کرد که لیست اقدامات دولت های حصار (عربستان ، بحرین ، امارات متحده عربی و مصر) علیه قطر در سالهای اخیر را نشان می داد و به شدت به این کشورها به ویژه امارات و عربستان سعودی حمله کرده است. .

این روزنامه در ابتدای گزارش گزارش داد که این ماسک به زودی از چهره آنها افتاده است و اظهارات بی اساس و بی اساس آنهایی که برادران و حامیان این کشور در نظر گرفته شده بودند ، به زودی پایان می یابد و مورد نفرت قرار می گیرند. واکشی:

“طولی نکشید که برادران دروغین احساسات واقعی خود را نشان دادند ، پس از آنکه جنگی شدید علیه قطر و علیه جام جهانی به راه انداختند و از همه سلاحهای کثیف و (غیرقانونی) خود به طور غیرقانونی و غیرقانونی استفاده کردند … آنها اقدامی ارزان و احمقانه برای سرکوب کردند. فیفا و جامعه بین المللی قطر را به دروغگویی متهم می کنند و همه را متقاعد می کنند که یک جام جهانی در قطر برگزار نکنند تا بتوانند رویداد خود را برگزار کنند و آن را در یکی از کشورها برگزار کنند .. از آنجا که تمام ادعاهای آنها دروغ است ، حقیقت به سرعت فاش می شود. “تلاش برای به دست آوردن جام جهانی از قطر متفاوت است ، اما پس از آن آنها می خواهند جام جهانی را با قطر به اشتراک بگذارند.”

یکی از اقداماتی که روزنامه الریا برای محدود کردن مشارکت قطر در جام جهانی 2022 توسط دولت عمومی انجام داد ، پیشنهاد 48 تیم برای رقابت است.

در این گزارش آمده است: “از جمله سلاح های کثیفی که کشورهای اطراف قطر از آن استفاده می کنند ، فساد برای اغوای جامعه جهانی است.” “آنها قطر را به پرداخت رشوه فیفا متهم می کنند ، اما تحقیقات فیفا ثابت می کند که ادعاهای آنها نادرست است.”

ایجاد حساب های مجازی و تلاش های پنهانی برای فشار به قطر موضوع دیگری است: “اولین تلاش برای کسب جام جهانی در قطر ایجاد حساب رسانه ای جعلی در رسانه های اجتماعی توسط شرکتی بود که به بودجه امارات مشهور بود. و عربستان سعودی قصد دارد تا بر عقاید جهان تأثیر بگذارد.” عربستان و امارات با ارائه گزارش های دروغین و دروغین به رسانه های غربی اقدامات جدی علیه میزبانی قطر انجام داده اند. “

روزنامه قطر در بخش دیگری از گزارش خود گفت: “یکی از شدیدترین پاسخ های رسمی به همه تلاش های شرور دولت و شکست آنها گزارش رسمی بازپرس آمریکایی گابریل گارسیا بود که توسط فیفا سفارش داده شد.” کشور نظارت از فساد در قطر تحقیق می کند. “گزارش 400 صفحه ای تأیید می کند که قطر توافق میزبانی را نقض نمی کند.”

در پایان گزارش ، به جام جهانی فوتبال دادن به قطر “ضربات” شدیدی به عربستان سعودی ، امارات متحده عربی و بحرین ، که می خواهند میزبان قطر باشند ، گفته شد.

دکمه بازگشت به بالا