ورزشی

روزهای کم فروغ برای ستاره‌های درخشان استقلال!

روزهای کم فروغ برای ستاره‌های درخشان استقلال!

دو ستاره فصل گذشته استقلال در تیم های باشگاهی شان ناکام شده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی، مهدی قایدی و‌ محمد محبی دو وینگر فصل گذشته استقلال که عملکرد تحسین برانگیزی در این تیم برجای گذاشته بودند و هواداران آبی‌پوش در انتظار درخشش دوباره این دو نفر با پیراهن آبی در فصل بیست و سوم بودند اما هر  دو بازیکن که با قرارداد قرضی به  این تیم پیوسته بودند تصمیم به جدایی و لژیونر شدن گرفتند البته این بار با پوشیدن پیراهن تیم های دیگر در لیگ های امارات و روسیه توپ می‌زنند.

 باشو، در افت محسوس!

مهدی قایدی وینگر بوشهری استقلال که با قراردادی پنج ساله به  الاهلی امارات پیوست در فصل اول حضورش در لیگ امارات به جز چند بازی ابتدایی‌ دیگر نتوانست خودی نشان دهد و کم کم به مهره ثابت نیمکت تبدیل شد و هر از گاهی به عنوان یار تعویضی  به زمین می‌آمد. او در 29 بازی که برای الاهلی به میدان رفت توانست 5 گل به ثمر برساند .

این در حالی است که در فصل بیست و دوم با قراردادی قرضی به استقلال بازگشت و رفته رفته دوباره توانست به روزهای اوج خود بازگردد و به مهره اصلی  تیم ساپینتو تبدیل شود و در 35 بازی با پیراهن  آبی 12 گل به ثمر برساند.

قائدی در یک رفت و برگشت دوباره به لیگ امارات بازگشت تا این بار زیر نظر مربی سابق خود فرهاد مجیدی در تیم الاتحاد کلبا بازی کند. این بازیکن در حال حاضر به جز بازی اول که روی سه گل تاثیر مستقیم داشت و زدن یک گل در جام حذفی دیگر نتوانست کارآیی خاصی داشته باشد و در 3 بازی دیگر ناکام ماند.

ناگفته نماند مهدی قایدی که زمان حضورش در استقلال به تیم ملی دعوت می شد با رفتنش از این تیم و افت دوباره اش دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نشد.

محبی استقلال متفاوت از محبی روستوف!

محمد محبی دیگر بازیکنی بود که در فصل بیست و دوم با قرارداد قرضی از سانتاکلارا پرتغال به استقلال پیوست تا در کنار قایدی زوج بوشهری‌ آبی پوشان را در فصل بیست و دوم تشکیل دهند.

محبی که نتوانسته بود در لیگ پرتغال موفق عمل کند و جایگاه ثابتی در ترکیب تیمش به دست بیاورد. از روزهای اوج خود فاصله گرفت و در 18 بازی که برای تیم پرتغالی به میدان رفته بود توانست سه گل به ثمر برساند. در عین حال تصمیم گرفت به فوتبال کشورمان باز گردد اما این بار در پیراهن استقلال ادامه دهد.

وینگر بوشهری هر چند توانست با درخشش در پیراهن استقلال دوباره به روزهای اوج خود بازگردد و در 28 بازی با پیراهن استقلال 10گل به ثمر برساند در فصل جدید به لیگ روسیه و تیم روستوف پیوست در 11بازی با پیراهن این تیم هنوز نتونست گلی به ثمر برساند فقط توانست دو پاس گل بدهد.

 انتهای پیام/ 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا