ورزشی

رونالدو در یک قدمی لیگ عربستان؛ وقت تست پزشکی هم رزرو شد!

امروز که مدیر ورزشی باشگاه النصر عربستان در مصاحبه ای تایید کرد که باشگاه در حال مذاکره با کریستیانو رونالدو است و قصد دارد او را با قراردادی بزرگ به عربستان بفرستد، مشخص شد که شایعات روزهای اخیر دور از ذهن نیست. واقعیت.

در جدیدترین تحولات در این زمینه، شبکه CBS مدعی دریافت اخباری است که حاکی از آن است که باشگاه النصر قصد دارد تست های پزشکی رونالدو را انجام دهد. به این ترتیب به نظر می رسد کریستیانو تنها یک قدم با پیوستن به این باشگاه فاصله دارد.

سالازار، مدیر ورزشی النصر امروز گفت که مذاکرات این باشگاه و کریستیانو رونالدو ابعاد عظیمی دارد. شکی نیست که مذاکرات طولانی مدت دو طرف ادامه خواهد داشت تا مسیحیان موافقت خود را با این انتقال بزرگ اعلام کنند. تا آن زمان عربستانی ها پیشنهاد 200 میلیون یورویی را روی میز گذاشته بودند اما روزنامه انگلیسی می گوید ستاره پرتغالی هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است.

به نظر می رسد مالک باشگاه عربی از تکمیل شدن این انتقال مطمئن است. به گزارش CBS، باشگاه برای حضور کریستیانو رونالدو یک مرکز تست پزشکی در این کشور تاریخی رزرو کرد و حتی اتاق هایی را در یک هتل برای اسکان همراهان و نمایندگان کریستیانو آماده کرد. بر اساس این گزارش، مدیران النصر خوشبین هستند و به احتمال زیاد می توانند در ابتدای نقل و انتقالات زمستانی انتقال کریستیانو به این باشگاه را نهایی کنند.

258 258

دکمه بازگشت به بالا