ورزشی

رونالدو فرشته نجات شیاطین/ آلگری مچ توخل را خواباند

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی ؛ پس از رقابت های هفته دوم لیگ قهرمانان ، نتایج جالبی به دست آمد.

در گروه E ، بایرن مونیخ عادت به رفتن نداشت و طبق معمول با درخشش لواندوفسکی ، مسلسل لهستانی آنها موفق شد با 5 گل دینامو کیف اوکراین را شکست دهد. با این حال ، در دیگر بازی های گروهی ، بارسلونا برای ادامه روزهای تاریک آبی اناری ها و میکروب ها به نتیجه عجیبی مقابل بنفیکا رسید. کاتالان ها که در هفته اول هیچ صحبتی با بایرن مونیخ نداشتند ، در بازی با نمایش غیرمنتظره با سه گل مقابل نماینده پرتغال شکست خوردند ، بنابراین انتقاد از کومان در حال افزایش است و همه با این نتیجه منتظر سرنوشت هستند ، او در تیم بمانیم یا باید تحولات روی نیمکت بارسا را ​​ببینیم.

در گروه F ، همه اخبار هنوز حول نام کریس رونالدو می چرخد. پس از ناکامی رونالدو و هم تیمی هایش در هفته اول و شکست غیرمنتظره مقابل یانگ بویز ، منچستریونایتد در هفته دوم مقابل ویارئال بازی کرد و پس از آن تا آخرین دقیقه مساوی شد ، اما رونالدو آن شب با رکورد تعداد بازی در در لیگ قهرمانان ، او دوباره عصای جادویی خود را شکست و دومین گل خود و پیروزی تیمش را در دقیقه 95 بازی به ثمر رساند تا دوباره فرشته قرمز شیاطین سرخ شود. در یک بازی دیگر ، آتلانتا یانگ بویز را شکست داد تا اختلاف آنها با یونایتد بر سر تصمیم قبلی گروه حساس تر شود.

در گروه G که به نظر می رسد راحت ترین گروه مسابقات باشد ، سالزبورگ اتریش تنها گروه بود. در این گروه امشب سالزبورگ در فرانسه لیل را با نتیجه 2-1 شکست داد تا با 4 امتیاز به رده های بالای گروه تکیه کند و در دیگر بازی ها ولفسبورگ و سویا با تساوی یک بر یک موافقت کردند تا دو تیم دو امتیاز کسب کنند و شرایط کمی صعود را سخت تر کنید.

اگرچه بارسا نتوانسته است به مسی برسد ، اما به نظر می رسد که وضعیت یوونتوس چند روز پس از رونالدو نزدیکتر می شود. پس از خروج رونالدو از یوونتوس ، همه منتظر افتتاح نسخه جدیدی از آلگری هستند. زن مسن در هفته های ابتدایی سری A با چالش هایی روبرو شد ، اما در اروپا نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و تا کنون رکورد پیروزی 100 درصدی را کسب کرده است. امشب ، در دومین هفته از گروه H لیگ قهرمانان ، استریپس توانست با چلسی فینال مقدماتی گروه را فتح کند ، بنابراین آنها می توانند با اعتماد به نفس بالا در دیدار آینده روبرو شوند. کایزا تنها گل پیرزن را در بازی به ثمر رساند و خبری از درخشش ستارگان در عنوان قهرمانی نیست ، بنابراین یوونتوس با این برد و 6 امتیاز رهبر گروه خواهد بود. در دیگر دیدار این گروه ، زنیت روسیه با 4 گل سوئد را شکست داد. در این مسابقه سردار آزمون ابتدا نیمکت نشین شد و 15 دقیقه قبل از پایان مسابقه به زمین آمد و همچنین روی یکی از گل های تیمش تاثیر گذاشت.

دکمه بازگشت به بالا