ورزشی

رونمایی از اولین خرید گل‌محمدی+ عکس

به گزارش گروه رویه خط رسانه ای خبرگزاری بورنا ؛ شاید بزرگترین نگرانی یحیی گل محمدی بعد از تعطیلات کرونا سمت چپ خط دفاعی تیم باشد. جایی که محمد انصاری لیگامان ها را پاره کرد و محمد نادری بیشتر بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد.

اوج این مشکل در دربی حذفی است. جایی که خلیل زاده که در ابتدا جرات بازی داشت ، اما سپس محمد نادری وارد زمین شد و با ضربه سر خوبی از سمت چپ تیم خود به گل رسید اما فقط 16 دقیقه در زمین دوام آورد. مصدومیت نادری و عزیمت او از میادین باعث آسیب جدی در فرم بازی پرسپولیس شد زیرا وحید امیری مدافع نیست!

بر این اساس ، ما مطلع هستیم که باشگاه پرسپولیس به عنوان اولین خرید تابستان با سعید آقایی به توافق رسیده است. این بازیکن که پیش از این داستان کوچکی مقابل پرسپولیس ساخته بود ، اخیراً از هواداران سپاهان خداحافظی کرده است! سپاهان چپ چپ سپاهانی که فصل گذشته به زبان آذری صحبت می کرد ، روز خوبی در این تیم اصفهانی نداشت و حتی تیم ملی را هم از دست داد.

این مرد که اکنون در زادگاه خود در تبریز زندگی می کند ، قصد دارد با پیوستن به پرسپولیس و بازی در زیر گل محمدی ، بار دیگر بازیکن ملی شود. او قرار است از تبریز به تبریز برود و قرارداد رسمی خود را با پرسپولیس امضا کند ، اما نادری که این فصل در لیگ برتر به صورت قرضی در پرسپولیس ادامه دارد ، باید مسئولان باشگاه بلژیک کورتریک را ترغیب کند تا در جمع شاگردان گل محمدی باقی بمانند. .

پرسپولیس ، مدافع چپ که دو مصدومیت داشته ، قول داده که رضایت نامه خود را از باشگاه بلژیکی دریافت کند. البته باشگاه پرسپولیس به نادری و مدیر برنامه هایش اعلام کرده بود که نمی تواند رضایت خود را به باشگاه کورتیک بدهد و مجبور است خودش کار را ادامه دهد. در همین حال ، گل‌محمدی برای فصل بعد حساب ویژه‌ای روی نادری افتتاح کرده است.

سرمربی پرسپولیس که عاشق فوتبال انحصاری است ، همیشه از مدافعان حرکت چپ و راست استفاده می کند. یحیی دوست دارد که مدافعان چپ و راستش بازی بالایی داشته باشند و در مرحله حمله مشارکت مداوم داشته باشند که نادری از چنین خصوصیاتی برخوردار است.

سعید آقایی

منبع: اخبار ورزشی

دکمه بازگشت به بالا