ورزشی

رونمایی از کاپ های قهرمانی قایقرانی توسط قهرمانان المپیک

به گزارش شفاف و به نقل از فدراسیون قایقرانی ، کلاه جدید فدراسیون قایقرانی که برای لیگ 1999 طراحی شده بود ، در مراسمی در دریاچه آزادی راه اندازی شد. در این مراسم عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش ، مسئولان فدراسیون قایقرانی و جمعی از قهرمانان ، ورزشکاران و هنرمندان حضور داشتند.
این جام به تیم های برتر مسابقات قایقرانی ، اسلالوم و لیگ آرام که در 4 ، 5 و 7 مارس برگزار می شود ، اهدا می شود.

علیرضا سهرابیان ، رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: تمام تلاش ما در مجموعه قایقرانی این است که بهترین شرایط را برای این ورزش فراهم کنیم و در نهایت با دست پر به مسابقات سهمیه سال آینده برگردیم.

سهرابیان ادامه داد: امروز ما در این مراسم جمع می شویم تا برای اولین بار نسخه ای را طراحی کنیم که تصویری از رشته قایقرانی را طراحی کرده است. در این شرایط جای کادر پزشکی وجود دارد که همه آنها صادقانه جان خود را می دهند تا ما مانند اکنون مراسمی داشته باشیم.

عبدالحمید احمدی ، معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم گفت: “من از سهرابیان و خانواده paddler عزیزش برای برگزاری این مراسم تشکر می کنم.” اقدام فدراسیون قابل تحسین بود و ما از حضور همه قدردانی کردیم. فدراسیون ناوگان و ملوانان محترم ، توانایی برافراشتن پرچم پر افتخار ایران را در صحنه بین المللی نشان می دهد. این فدراسیون توانایی ارتقا med مدال های ورزشی ایران در مسابقات مهم بین المللی را دارد و مطمئناً با برنامه ای که در اختیار این فدراسیون قرار می گیرد ، شاهد شکوه این قهرمانان انضباطی زنان و مردان در مسابقات قایقرانی در مسابقات آینده خواهیم بود.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان نیز این فدراسیون و قهرمانان را رشته ای مدال آور و پر افتخار می داند و حمایت لازم را از این رشته و این فدراسیون دریافت می کند.

در پایان جام قهرمانی قایقرانی توسط حسین توکلی و هادی ساعی ، قهرمانان المپیک آغاز شد.

دکمه بازگشت به بالا