رونی فصل بعد هم در لیگ دسته یک انگلیس خواهد بود

برترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال انگلیس اعلام کرده است که هیچ برنامه ای برای خداحافظی از فوتبال ندارد و می خواهد فصل آینده فوتبال خود را ادامه دهد.

وین رونی مهاجم 34 ساله دربی کانتی ، همچنین بهترین گلزن انگلیس (53 گل) ، قصد خود را برای ادامه بازی برای این باشگاه در فصول 2020 و 20-21 اعلام کرده است.

“من نمی توانم صبر کنم که پیراهن آن را بپوشم فصل آینده” ، رونی با انتشار توییتی عکس خود را که پیراهن County Derby County برای فصل جدید دارد پوشید.

با در دست گرفتن رونی در زمستان ، دربی شهرستان پیشرفت قابل توجهی داشته است: “تیم” از هفدهم به هفتم نقل مکان کرده است و در ادامه بازی های خود را با یک امتیاز در مرحله پلی آف لیگ سهمیه لیگ برتر ادامه خواهد داد.

قرارداد رونی با دربی کانتی تا تابستان سال 2021 به طول می انجامد. این باشگاه همچنین گزینه تمدید قرارداد برای یک فصل دیگر را دارد و به نظر می رسد سران رونی و دربی کانتی در فصل بعد ، احتمالاً فصل گذشته از همان بند بازیکنان استفاده کرده اند. وین رونی استفاده خواهد شد.

در سال آخر حضور در منچستر یونایتد ، وین رونی رکورد دروازه بان بابی چارلتون را شکست و به عنوان بهترین گلزن برتر این باشگاه تبدیل شد. وین رونی برای منچستریونایتد 253 گل به ثمر رسانده است و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال انگلیس است که هم اکنون در لیگ دسته اول و دربی ایالت بازی می کند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل