ورزشی

رویای فینال برای یاران عبادی‌پور برباد رفت/ درخشش ایشیکاوا کافی نبود

به گزارش شفاف، درجریان بازی پنجم نیمه نهایی لیگ والیبال ایتالیا، دو تیم لوبه و میلانو به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به سود لوبه به پایان رسید.

این بازی درحالی برگزار شد که هر تیمی در صورت پیروزی می‌توانست به فینال لیگ والیبال ایتالیا برسد و لوبه به عنوان مدافع عنوان قهرمانی موفق شد میلانو را شکست دهد تا بار دیگر در فینال این لیگ بازی کند.

این رقابت در چهارست و به ترتیب با نتایج ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۳ بر ۲۵ و ۲۷ بر ۲۵ به سود لوبه پایان یافت تا این تیم به فینال لیگ والیبال ایتالیا صعود کند.

در چهار بازی گذشته هر تیم به دو پیروزی دست یافته بودند تا تکلیف صعود به بازی پنجم کشیده شود.

در رقابت پنجم که ۲ ساعت و چهار دقیقه به طول انجامید، ایشیکاوا ستاره ژاپنی والیبال جهان بازهم درخشید و توانست ۲۰ پوئن برای میلانو کسب کند و بهترین بازیکن این تیم نام بگیرد.  در تیم لوبه، نیکولوف با کسب ۲۱ امتیاز بهترین بازیکن زمین و لوبه نام گرفت.

میلاد عبادی پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که برای میلانو در فصل جاری بازی می کند، در این رقابت با نظر سرمربی از روی نیمکت کار را دنبال کرد.  

به گزارش شفاف، در دیگر دیدار نیمه نهایی تیم والیبال ترنتینو موفق شد پیاچنزا را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد و به فینال این مسابقات راه پیدا کند.

دکمه بازگشت به بالا