ورزشی

رویکرد فدراسیون ووشو «پیشگیری» است/ توسعه ورزش همگانی وظیفه ماست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

امیر صدیقی در گفتگو با خبرنگار آنلاین در مورد اجرای پروژه “سفیر سلامت ووشو” اظهار داشت: در ماه های اخیر فدراسیون ووشو در زمینه شیوع ویروس کرونا در زمینه مسئولیت اجتماعی و همچنین توسعه عمومی ورزش سخت کار کرده است. در جهت سلامت جامعه گام های مثبتی بردارید.

وی ادامه داد: در حال حاضر مسئله کرونا یکی از نگرانی های عمومی است که متأسفانه منجر به تعطیلی بسیاری از اقشار جامعه به ویژه ورزش شده و فشار زیادی را به کادر پزشکی و هموطنان وارد کرده است. به همین دلیل ، من و همکارانم در فدراسیون ، به ویژه کمیته توسعه عمومی ، از طریق پروژه “سفیر بهداشت ووشو” قصد داریم این ورزش را به جامعه نزدیک کنیم و رویکرد پیشگیری و بهداشت را در بین جامعه بهتر ارتقا دهیم.

رئیس فدراسیون ووشو افزود: در مرحله اول این طرح ، از 310 مربی فعال در سطح كشور كه ​​نیمی از آنها مرد و نیمی دیگر زن هستند دعوت كردیم تا بدون حضور در این دوره آموزشی شرکت كنند.

رئیس فدراسیون ووشو اظهار داشت: ما تلاش خواهیم کرد تا با ذکر اصول آموزش همگانی ، این سفیران را به هموطنان بفرستیم و به تدریج با آموزش و توسعه ورزش در بین اقشار مختلف جامعه ، می توانیم به دین بپردازیم. ما در زمینه بهداشت هستیم. “

وی ادامه داد: این افراد 5 تا 10 نفر را در دوره کارآموزی آموزش می دهند و سپس با موفقیت گواهی سفیر بهداشت ووشو دریافت می کنند. این دوره در مرحله اول بصورت رایگان برگزار می شود. همچنین ، طبق توافقی که با سازمان ورزش شهرداری تهران انجام داده ایم ، در گام بعدی ، کارآموزان ورزش مدنی فعال در این دوره شرکت می کنند تا پروژه سفیر سلامت در اسرع وقت جایگاه خود را پیدا کند.

سرانجام صدیقی گفت: همچنین با برنامه ریزی های انجام شده ، فعالان ووشو بهداشت به عنوان سفیر در شهرها ، پارک ها و استانهای مختلف فعال خواهند بود و آموزش های لازم را به جامعه ارائه می دهند.

دکمه بازگشت به بالا