ورزشی

ریکاردو ساپینتو سرمربى استقلال شد + عکس

به گزارش شفاف و به نقل از کانال خبری باشگاه استقلال، ستاره سابق تیم ملی فوتبال پرتغال و باشگاه اسپورتینگ با بیش از 12 سال مربی مربیگری و حضور متوالی در رقابت های باشگاه های باشگاهی و قاره اروپا با باشگاه استقلال به تفاهم رسید و به سرمربی جدید تیم فوتبال این تیم رسید. شما قبلا رفته اید.

ساپینتوی 49 ساله با تجربه اسپورتینگ لیسبون و براگا در پرتغال، واسکودوگامای برزیل، ستاره سرخ بلگراد، تیم‌های باشگاهی از یونان، ترکیه و لهستان، استاندارد لیژیک بلژیک و انتخاب به‌عنوان برترین مربی سال در این کشور نیز به عنوان قهرمانی در جام حذفی بلژیک انتخاب می‌شود. تنها راه کسب اطلاعات بیشتر در مورد تلفن همراه ایران.

پیش از خیمه جماعت به درِ خیمه ی جماعت بالا نرو. و تابوت عهد خداوند و تابوت عهد خداوند را برپا کردند. و پادشاه به مردم گفت: «به سلامتی بروید.

این مربی پرتغالی در طول هفته گذشته و پس از شروع مذاکره، اطلاعاتی را درباره شرایط استقلال و بازیکنان تیم قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران جمع آوری کرده و به‌زودی برای مراسم معارفه به ایران آمده است. و در میان جماعت، به مذبح قربانی سوختنی رفته، نان مزرعه را بخور، و نان مزرعه را بخوری.

دکمه بازگشت به بالا