ورزشی

زاهدی: برای بازی با الدحیل آماده‌ایم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: تمرینات خوبی داشتیم و با تدابیر خوب کادر فنی و جلسات فنی که داشتیم خیلی خوب الدحیل را آنالیز کردیم و شرایط خوبی داریم.

به گزارش اخبار ورزشی، شهاب زاهدی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر الدحیل در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: برای تمام مردم سرزمینم آرزوی سلامتی دارم. به نظرم بازی ما برابر الدحیل از فردای بازی النصر شروع شد. تمرینات خوبی داشتیم و با تدابیر خوب کادر فنی و جلسات فنی که داشتیم خیلی خوب حریف را آنالیز کردیم و شرایط خوبی داریم. شرایط اردو خوب بوده و بازیکنان در آرامش خیلی خوبی به سر می‌برند و برای یک بازی خوب در کنار هواداران آماده هستیم. هواداران با حضور پررنگی که دارند در زمین به ما کمک می‌کنند و قطعا یار دوازدهم ما هستند.

زاهدی درباره فشار در خط حمله و گل نزدن خودش در مسابقات آسیایی گفت: به نظرم برای پست مهاجم گلزنی خیلی حائز اهمیت است اما در تیم ما بیشتر از همه چیز نتیجه گرفتن در کار تیمی اهمیت دارد. در گروه مرگ عملکرد و نتایجی که گرفتیم خیلی قابل احترام است و جایگاه خوبی را تا الان کسب کرده‌ایم. بیشترین تلاشمان را می‌کنیم که نتایج در حد نام پرسپولیس باشد. در تیم ما زننده گل مهم نیست و تلاش می‌کنیم که تیم برنده باشد. به نظر خودم این مهمتر است.

زاهدی درباره فروش بلیت‌های بازی در کمترین زمان ممکن و حمایت هواداران در بازی فردا گفت: همانطور که آقا یحیی گفتند درست است چون فوتبال یک ورزش کاملا غیر پیش بینی است. چیزی که هواداران پرسپولیس قبلاً نشان داده‌اند حمایت آنها بوده و از سمت بازیکنان می‌گویم که حداکثر تلاشمان را برای موفقیت پرسپولیس انجام می‌دهیم.

ادامه دارد…

دکمه بازگشت به بالا