ورزشی

زمانی که الکلاسیکو با کرونا می‌جنگد

علیرضا جوادی: یکی از بزرگترین مسابقات فوتبال جهان فردا در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می شود و رئال مادرید و بارسلونا در حساس ترین مسابقه این هفته فوتبال جهان با یکدیگر دیدار می کنند. بارسلونا رونالد کومان در دو هفته اول دو بار پیروز شد ، اما فقط یک امتیاز دیگر از رقابت آنها در دو بازی بعدی. البته این فرم در لیگ قهرمانان ادامه پیدا نکرد و آنها توانستند فرانسوا وارز را با نتیجه 5-1 شکست دهند. زیدان رئال مادرید با وجود شروع خوب در لالیگا ، در دو بازی اخیر خود مقابل کادیز و شاختار دونتسک اوکراین شکست خورده است و هنوز از بازی افتتاحیه ایده آل خود فاصله دارد.

سکوت کلاسیک

قبل از شیوع کرونا ، سکوت فقط برای هواداران فوتبال در هنگام گلزنی در ورزشگاه خانگی آنها بود ، اما از ماه ها قبل صدای واقعی تماشاگران از ورزشگاه برداشته شده است. مسابقه روز شنبه اولین آرنج El Cl در هنگام شیوع کرونا خواهد بود و تماشاگران تا زمان خالی شدن نیوکمپ با 99000 صندلی حضور نخواهند داشت.

البته ، این مسابقه El Clies اولین مسابقه بین دو تیم نیست که در زمان شیوع کرونا برگزار شده است. در زمان بازی برگشت فصل گذشته دو تیم ، کرونا به یک مشکل جهانی تبدیل شد. مسابقه آتالانتا و والنسیا در لیگ قهرمانان اروپا – که بعداً توسط شهردار برگامو به عنوان “بمب بیولوژیکی” نامیده شد – تازه آغاز شده است ، اما کمتر از دو هفته به ال کلس اسی سیکی فاصله دارد. و رئال مادرید بارسلونا را شکست داد. سرانجام ، فقط یک هفته بعد ، ال کلوسیکو با یک مسابقه لالیگا دنبال شد ، و پس از آن مسابقه برای حدود سه ماه به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید:

کریس رونالدو با یک مدل مو همه را متعجب کرد / عکس

تیپ / عکس جدید علیرضا جهانبخش

پیشنهاد فوق العاده توسط حسینی رد شد

مسی آیا او گل 27 را به ثمر می رساند؟

آخرین باری که لیونل مسی در همان ال کل بیش از دو سال پیش گلزنی کرد. جایی که هر دو تیم با ال کلکیکو متشنج به تساوی 2-2 دست یافتند و لیونل مسی موفق شد گل 26 را در ال کلاسیکو به ثمر برساند.

اگرچه بارسلونا موفق به کسب سه ال کلاسیکو شد (هیچ یک در یک ال کلاسیکو) ، لیونل مسی در ال کلیکو موفق به گلزنی نشد و باید دید آیا کاپیتان بارسلونا و بهترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو می تواند امتیاز خود را در این مسابقه افزایش دهد یا 26 گل به ثمر برساند. اقامت کردن.

چالش بزرگ زیدان ؛ دفاع رئال مادرید

سرخیو راموس سال ها ستون دفاع رئال مادرید بوده است. در بازی کادیز ، او بین دو نیمه به دلیل مصدومیت تعویض شد و در بازی روز چهارشنبه ، رئال مادرید نتوانست برای تیم محبوب خود بازی کند و یک کار خارج از سکو را دنبال کند. بعد از تمرین در رئال مادرید ، او ممکن است در رئال مادرید در El Cl Cl sico بازی کند.

اما در دو بازی اخیر ، مشکلات دفاعی رئال مادرید فراتر از حضور کاپیتان آنها است و چالش اصلی زیدان ممکن است بازگرداندن هماهنگی دفاع رئال در پایان لالیگا گذشته باشد. جایی که رئال مادرید در ده هفته مانده به فینال (یک هفته قبل از پایان لیگ) فقط چهار گل دریافت کرد و در پایان لیگ بهترین دفاع لالیگا را داشت.

این El Cl sico 2021/21 می تواند تغییرات زیادی ایجاد کند یا شروع نهایی برای برخی از افراد هر دو تیم باشد. باید دید پس از پایان بازی های ال کلایز 2020/21 کدام تیم با لبخند زمین را ترک می کند.

41 255 41

دکمه بازگشت به بالا