ورزشی

زمان خداحافظی گلر سابق پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی؛ شهاب گردان درمورد برتری یک بر صفر مقابل فولاد مقابل هوادار، اظهار کرد: در چهار بازی ابتدایی نتیجه نگرفتیم. اولین بردمان بود و حتی امتیاز گرفتن از این مسابقه برای ما سخت بود چه برسد به اینکه پس از آیت وقفه طولانی، اولین برد خود را به دست آوریم.

وی افزود: البته زمین به ما اجازه نداد آنگونه که دوست داشتیم بازی کنیم. زمین تمرین و بازی ما در اهواز فوق‌العاده است. وقتی از آن شرایط به چنین زمین‌هایی می‌آییم، غافلگیر می‌شویم. ما یک گل زدیم و چند موقعیت دیگر هم داشتیم که متاسفانه گل نشد.

دروازه‌بان فولاد در پاسخ به اینکه آیا در تعطیلات لیگ با تفکرات مارتینز هماهنگ‌ شدند، گفت: تعطیلی تا یک جایی خوب است. تیم ما در شرایطی بود که این تعطیلات برایش خوب بود اما بازی کردن بهتر از تمرین کردن است. حدود ۲۰ سال است در لیگ برتر حضور دارم اما تاکنون چنین وضعیتی ندیده‌ام. ۶_۵ سال در لیگ قهرمانان بازی کردم و در تیم ملی هم بودم. با وجود جام جهانی و جام ملت‌ها همیشه لیگ اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد تمام می‌شد. تعطیلاتی داشتیم اما آخرش لیگ درست تمام می‌شد.

گردان درخصوص اینکه برخی باشگاه‌ها مدعی توان مالی یک سال تیمداری کردن ندارند، توضیح داد: اولین بار است این اتفاق می‌افتد و من چنین تجربه‌ای نداشتم. بدی هم دارد که ۲ تیم بلافاصله پشت سر هم هستند.

وی درمورد مصدومیت شدید کریستوفر کنت، عنوان کرد: متاسفانه کریس در تمرین ما با یکی از بچه‌ها برخورد کرد که گونه و بالای ابرویش دچار شکستگی شد. مجبور شد جراحی کوچکی انجام بدهد اما پس از تعطیلات جدید لیگ به شرایط معمولی می‌رسد.

دروازه‌بان فولاد درخصوص رقابت با کنت، گفت: خیلی رقابت نداریم. او دروازه‌بان اول است و بازی می‌کند. من هم آخرین سالی است که در فوتبال هستم و قطعا در پایان فصل خداحافظی می‌کنم.

258258

دکمه بازگشت به بالا