اقتصادی

زمینه‌های رشد فعالیت اقتصادی صنایع قم در روسیه بررسی شد

اخبار ورزشی/قم وبینار بررسی ظرفیت‌های کشور روسیه برای حضور فعالان اقتصادی قم در این کشور با حضور آقامیری و سفیر ایران در روسیه برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، سید محمد آقامیری استاندار قم به همراه معاون هماهنگی در امور اقتصادی و جمعی از مدیران اقتصادی و بخش خصوصی قم در قالب وبینار با کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه شرکت کرد.

استاندار قم در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان قم از جمله صنایع مختلف از جمله کفش، لبنیات، مواد صنعتی، گفت: ترتیبات حضور هیئت اقتصادی قمی که با حضور فعالان بخش خصوصی و تجار برای حضور در روسیه همراه خواهد بود در آینده نزدیک انجام می‌شود؛ همچنین کارگروه مشترک اقتصادی در قم و سفارت ایران در روسیه برای تبادل اطلاعات برای حضور قوی در بازار این کشور، ایجاد می‌شود.

در این دیدار، سفیر ایران در روسیه نیز با اشاره به ظرفیت‌های عالی روسیه برای حضور ایرانیان به خصوص فعالان اقتصادی قم در این کشور گفت: با هدف گذاری مناسبی که دولت آیت الله رئیسی در این زمینه مشخص کرده است، می‌توانیم با یک برنامه ریزی دقیق با تمرکز بیشتر روی مزیت‌های خود و نیازهای متعدد روسیه، زمینه رشد و تحول اقتصادی کشور را فراهم کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا