اقتصادی

زنگ بازگشایی مدارس سمای واحد نطنز به صدا درآمد

به گزارش خبرنگار گروه منطقه ای خبرگزاری آنا از شهرستان نطنز ، زنگ بازگشایی مهد کودک ها و مدارس ابتدایی پسرانه و دخترانه در دانشگاه اسلامی سما واحد نطنز به صدا درآمد.

زنگ بازگشایی مدارس شعبه نطنز به صدا درآمد

همچنین جشن گل برای دانش آموزان جدید مدارس سما برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: از همه شهدا ، رزمندگان ، جانبازان ، شهدای جنگ تحمیلی و خانواده های صبور آنها ، از خط مقدم تا تدارکات پشت سر آنها به جبهه ها با صداقت و صداقت از نهاد و نمونه ای از انقلاب اسلامی در پیروی از رهبر بزرگ انقلاب تلاش کردند .. ما سرمان را خم می کنیم.

زنگ بازگشایی مدارس شعبه نطنز به صدا درآمد

حسین بوجاری افزود: سال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی نطنز به منظور خدمات رسانی به مردم نطنز با فراهم آوردن زیرساخت ها و امکانات لازم ، مجوز راه اندازی و راه اندازی اولین دبستان دخترانه در دبستان سما را کسب کرد.

اطمینان از اینکه دانش آموزان خلاقیت و توانایی های اجتماعی خود را بیان می کنند

وی گفت: مسئولان مدارس سما با حمایت همه جانبه دانشگاه از تلاش خود در جهت ارتقای تحصیلات و بروز خلاقیت و توانایی های اجتماعی در بین دانش آموزان استفاده می کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز در مورد نحوه برگزاری کلاسها گفت: “اگر از ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و آموزش و پرورش مجوز بگیریم ، آموزش را شخصاً آغاز خواهیم کرد.”

یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز اظهار داشت: این دانشگاه متعلق به مردم شهر نطنز است و وظیفه دانشگاه است که از منابع و امکانات دانشگاه به نحو مطلوب برای خدمت به مردم استفاده کند. به

بوجاری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز علاوه بر انجام فعالیت های آموزشی در مقاطع کارشناسی ارشد ، یک حوزه خدماتی در آموزش ابتدایی است و در آینده نزدیک یک مدرسه راهنمایی را به کل خدمات خود اضافه می کند.

انتهای پیام/ 4078/4117/

دکمه بازگشت به بالا