ورزشی

زوج گلزنی تراکتور نمره بیست گرفت!

آفتاب‌‌نیوز :

وقتی از شماره ۹ تی‌تی‌ها صحبت می‌کنیم باید از اصطلاح “هافبک دیروز،‌ مهاجم امروز” استفاده کنیم، چرا که رضا اسدی پس از قرارگیری پاکو خمس در راس کادرفنی تراکتور در حالی که در پست تخصصی هافبک دفاعی بازی می‌کرد به خط حمله نقل مکان کرد تا با جوابی مثبت به اعتماد سکان‌دار اسپانیایی تی‌تی‌ها در فاز تهاجمی تیمش ماندگار شود.

خمس بارها و بارها با تمجید از این ستاره، گفته: رضا اسدی بازیکنی است که می‌تواند در هر پستی بازی کند اما اکنون با توجه به سبک وی، بهتر است نزدیک به دروازه حریف و در پست مهاجم به میدان برود.

شماره ۹ تراکتوری ها در زمان های مصدومیت مهاجم با تجربه این تیم محمد عباس‌زاده در مقطعی از فصل، وظایف فاز تهاجمی تراکتور و الخصوص امر گلزنی این تیم را به تنهایی بر دوش کشید تا علاوه بر خمس مورد تحسین پرشور ها نیز قرار گیرد.

اسدی، در ابتدایی فصل و حضور بردیف روی نیمکت تراکتور، در پست هافبک دفاعی توپ می‌زد که در آن زمان نیز با گلزنی در دقایق پایانی در چند مسابقه تراکتور را از، از دست دادن امتیاز نجات داده بود تا از آن زمان‌ استعداد مهاجم بودن در این بازیکن پدیدار شود.

اسدی در بازی بزرگ هفته و مصاف تراکتور و سپاهان،‌ تک گل تیمش را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه نیازمند کرد تا یادگارامام (ره) را منفجر کرده و باعث شکست صدرنشین در تبریز شود و علاوه بر آن شمار گل هایش را به عدد ده برساند.

در سمت دیگر محمد عباس‌زاده که مهاجمی با تجربه به حساب می‌آید، پس از رهایی از بند مصدومیت و قرارگیری در ترکیب تراکتور، چارچوب‌شناسی‌اش را به رخ کشیده تا اکنون با ده گل به همراه رضا اسدی شانس اول آقای گلی لیگ‌برتر محسوب شود.

چهار گل اخیر عباس‌زاده با دبل این بازیکن در دو مسابقه همراه شد تا زهردار بودن این مهاجم باری دیگر عیان شود.

تراکتور این فصل در مجموع ۲۵ بازی، ۳۵ گل را به ثمر رسانده تا سومین خط حمله قدرتمند لیگ‌برتر را در اختیار داشته باشد، این درحالی است که بیشتر از نصف گل های تی‌تی‌ها را محمد عباس‌زاده و رضا اسدی به ثمر رساندند.

این زوج تهاجمی تا این جای کار برای ۲۰ بار توپ را به تور دروازه حریفان چسبانده‌اند تا دو نفره بیشتر از ۶ تیم لیگ‌برتری گلزنی کرده باشند و تعداد گل‌هایشان با تیم مس کرمان برابری کند.

دکمه بازگشت به بالا