ورزشی

زیدان: تا پایان خواهیم جنگید

سرمربی رئال مادرید پس از تساوی مقابل بتیس تأکید کرد که شاگردانش برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا تا پایان مبارزه خواهند کرد.

به گزارش اخبار ورزشی و به نقل از مارکا ، رئال مادرید در هفته سی و سوم رقابت های لالیگا دو امتیاز مهم را از دست داد و با نتیجه بدون گل مقابل بتیس متوقف شد.

رئال با این تساوی 71 امتیازی شد تا علی رغم یک بازی بیشتر از اتلتیکو و 2 بازی کمتر در رده دوم باقی بماند.

زیدان در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: “ما دو امتیاز مهم را از دست دادیم.” ما در دفاع خوب بودیم ، اما در حمله با مشکل روبرو بودیم و اوضاع خوب پیش نرفت.

وی ادامه داد: “ما یک بازی حساس مقابل چلسی در پیش داریم. امیدواریم مندی و تونی کراس به این بازی برسند. باید صبر کنیم. امشب دو امتیاز از دست دادیم و اکنون باید روی بازی با چلسی تمرکز کنیم. در لالیگا باقی مانده و ما تا پایان برای قهرمانی خواهیم جنگید.

زیدان گفت: “ما آماده بازی با چلسی هستیم.” این سخت ترین بازی فصل خواهد بود. درست است که امشب نتوانستیم پیروز شویم ، اما شرایط تیم او خوب است.

وی در مورد بازگشت هازارد گفت: “خوشحالم که این بازیکن شرایط بازی را بدست آورده و او را در زمین می بینم. خطر به ما کمک زیادی خواهد کرد.

زیدان همچنین درباره آمادگی کارواخال گفت: “او در بازی قبلی 20 دقیقه بازی کرد و امشب کمی بیشتر بازی کرد. باید دید آیا او می تواند به ترکیب اصلی برگردد یا خیر.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا