ورزشی

ساختار پرسپولیس می‌تواند استقلال را شکست دهد/ نگرانی طبیعی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار آنلاین ، در مورد سه سری آخر پرسپولیس مقابل نساجی مازندران ، ذوب آهن و سپاهان اصفهان در لیگ برتر اظهار داشت: این تیم بعد از باخت در فینال لیگ قهرمانان آسیا از نظر روانی مشکل دارد. باید ذهنیت بازیکنان پرسپولیس تغییر کند تا بهترین عملکرد را در زمین داشته باشند.

سرمربی سابق پرسپولیس افزود: تیم امتیازات مهمی را از دست می دهد اما ساختار قوی و محکمی که پرسپولیس دارد باعث می شود بلافاصله به سمت موفقیت و کسب نتیجه برود.

وی درباره تغییر ترکیب این نیرو در برابر سپاهان اصفهان افزود: پرسپولیس باید ایده جدیدی برای تفکر فنی داشته باشد. اش قرعه کشی. کادر فنی این تیم بهتر از هر کس می تواند در مورد تغییرات اظهار نظر کند. من فکر می کنم ضعف مهاجمان در گلزنی باعث می شود این تیم نتواند برای بازی مقابل سپاهان به آنها اعتماد کند و چاره ای جز استفاده از هافبک خود ندارد.

درخشان درباره دربی پایتخت نیز گفت: این همیشه یک بازی خاص بین استقلال و پرسپولیس بوده است. نتایج هفته های گذشته نباید ملاک پیروزی در این مسابقه باشد. پرسپولیس از نظر بازیکن و بازیکن کم نداشت و توانست استقلال را که پس از یک هفته خوب هفته خوبی را پشت سر گذاشت شکست دهد.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس برای پیروزی هنوز به تغییر سیستم نیاز دارد یادآور می شود یا خیر: من هنوز معتقدم که این تیم برای بازگشت به مسیر درست برای پیروزی نیاز به دیدگاه جدیدی از کادر فنی دارد. هرچه این اتفاق زودتر رخ دهد ، برای پرسپولیس بهتر است ، زیرا توانایی های فنی این تیم و مربیان آن بالا است و آنها هنوز هم می توانند در زمره قهرمانان باشند. رفتن یک یا دو بازیکن نباید آنقدر در سطح روحی و روانی سایر اعضای تیم باشد تاثیر منفی بذار

درخشان در پایان اظهار داشت: طبیعی است که هواداران پرسپولیس کمی نگران باشند اما معتقدم این تیم می تواند با تمرکز ذهنی کافی در دربی نتایج خوبی کسب کند. ساختار پرسپولیس قوی است و من تأکید می کنم که چنین تیمی می تواند دربی را با سه امتیاز به نفع خود برنده شود.

دکمه بازگشت به بالا