ورزشی

سازمان لیگ به آئین نامه‌هاعمل نکرد/ اعلام رده‌بندی سلیقه‌ای بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

نادیا خوانساری در مصاحبه با آنلاین اظهار داشت: “متأسفانه رتبه های نهایی اعلام شده توسط سازمان لیگ اندازه و معیار خاصی ندارند.” درست است که ما مقابل فتح صدر البرز باختیم ، اما آن دور هم به پایان رسید که توانستیم این تیم را شکست دهیم ، با بی عدالتی در نبرد یلدا ولی نژاد علیه شیمیایی همتی و ضرباتی که باید اعلام می شد و طبق داور توسط داور ساخته نمی شد. قرعه کشی می کنیم و مسابقه مقابل کن باقی می ماند. علیرغم داشتن ملیله پائین تر از کن و فتح ، ما نسبت به سایر تیم ها بهتر عمل کردیم.

وی افزود: در جلسه روز دوشنبه از آنها پرسیدند آیا شما قصد دارید کن را بزنید. نیروهای دیگر

سرپرست تیم تکواندو بانوان اسپرینت افزود: ما طبق مقررات و قوانین فدرال در لیگ برتر تکواندو سرمایه گذاری کرده ایم ، با برنامه هایی متناسب با هدف فدراسیون. ما به دنبال یک عنوان جعلی نیستیم ، ما در تلاش هستیم تا به هدف خود برسیم ، نمی خواهیم بستر مورد نظر خود را داشته باشیم. من اسناد و وقایع رخ داده در لیگ 98 را شرح خواهم داد تا بینندگان بتوانند آنچه اتفاق افتاده را ارزیابی کنند.

خوانساری با اظهار نظر در این باره گفت: در تاریخ 26 فوریه 1998 ، سازمان لیگ اخطار برگزاری چهارمین ، پنجم و ششم مسابقات جام کوثر را در تاریخ 15 فوریه توسط سازمان لیگ ارسال کرد و توسط مدیر اجرایی لیگ برای همه تیم ها از جمله اسپیرو امضا شد. . بعداً در 11 فوریه ، برنامه بازی اعلام شد و مشخص شد که ما با روپ کین ، فرمانیه و کن بازی می کنیم. اما در 23 بهمن ، دقیقاً یک روز قبل از مسابقه و دقیقاً در روز وزنه برداری ، برنامه بازی تغییر یافت و مسابقه بین تیم های فتح و کان کنسل شد. سپس نامه ای رسمی به سازمان لیگ ارسال می کنیم تا به موضوع اعتراض کند و مخالفت خود را با تغییر برنامه اعلام کند. این تغییر مغایر با قوانین زمان درخواست است.

وی ادامه داد: طبق ماده 15 آئین نامه فدرال لیگ باشگاه های کشور ، در مورد وظایف باشگاه ، مطابق بند 1115 ، صفحه 23 ، تصریح شده است ، اگر دو عضو تیم در رده های جوانان ، بزرگسالان و سه نفر در رده های غیر خردسال باشند. برای دعوت شدن به اردوی تیم ملی یا پیوستن به تیم ملی برای شرکت در مسابقات رسمی قهرمانی آسیا و جهان و فدراسیون اجازه ورود آنها به لیگ را ندارد ، این باشگاه باید با ارسال نامه کتبی حداقل 15 روز قبل از تاریخ مسابقات درخواست تعویق رقابت خود را بدهد. تأکید می کنم که 15 روز پیش ، اگر یک بازی با تأخیر به ما تحمیل می شد و روز قبل از بازی اعلام می شد ، نامه اعتراضی ما پردازش نمی شد.

خوانساری اضافه کرد: “سازمان لیگ روز دوشنبه در دیدار با این باشگاه در مورد تغییر برنامه اعلام کرد که ما مقصر نیستیم و دولت فدرال آن را اعلام کرده است.” در تبصره 31 همان ماده قانونی آمده است كه در صفحه 23 ، فدراسیون موظف است اسامی مبارزان تکواندو را كه مجاز به ورود به لیگ نیستند 15 روز قبل از مسابقه اعلام كند. متأسفانه ، فدراسیون نه تنها وظایف خود را انجام نداد ، بلکه فدراسیون نیز به ما نگفت. این کاملاً مغایر با قوانینی است که دولت فدرال تدوین ، تصویب و تصویب کرده است.

وی افزود: “قصد ما در این جلسه این بود كه اگر فدراسیون می خواست لیگ را خاتمه دهد ، شکایت اسپریچو كه براساس یك بند مقررات بود و طرحی كه به زور در داخل ما اعمال می شد و پذیرفته می شد ، مورد بررسی قرار می گرفت.” مهم نیست که آنها چه کاری انجام می دهند ، آنها از ما می خواهند که آنها را ببخشیم ، مگر اینکه ما بتوانیم حقوق قانونی و طبیعی خود را ببخشیم. به هر حساب من به امتیازات ، فرصت ها ، تصادفات و غیره بستگی دارم. بازی های بیشتری انجام دادیم ، با 5 بازی و 13 امتیاز ، مقام اول جدول را کسب کردیم. “کن” با سه بازی و 9 امتیاز در مکان دوم و فتح صدر البرز با 3 بازی ، یک تساوی و 7 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت. آنها دارند. ما مخالف ساختن معیارهای سفر برگشت هستیم که با وجود مخالفت شدید ، به نظر می رسد از قبل تصمیم گرفته شده است ، و هر دو تیم در وهله اول قرار دارند. اگر به یکدیگر احترام بگذاریم ، یکی از اولین سکوها به Stricho داده می شد.

اسپیرچو گفت: “نه فقط تیم ما ، بلکه تیم های زیادی نیز مسیری طولانی را پشت سر گذاشته اند ، فقط تلاش برای بلند شدن و رسیدن به سطح بعدی هستند ، بنابراین دور برگشت برنامه آنها برای بازگشت خواهد بود.” رسیدن به موقعیت مورد نظر. تیمی که امسال سخت کار کردم ، سرمایه گذاران را با قوانین سازمان لیگ قانع کرده است. حال چگونه می توانم به سرمایه گذاران بگویم فدراسیون قوانین خود را رعایت نمی کند؟

خوانساری در پایان گفت: متأسفانه چنین تصمیماتی باعث تحریک انگیزه تیم هایی می شود که در لیگ و در تعداد بالا و با هدف کمک به تکواندو سرمایه گذاری کرده اند. ما در ماه مارس از کلیه حقوق پزشکان تکواندو خودداری کردیم. همه این تلاش ها جای سوال دارد. ما در وهله اول به دنبال خوشبختی کاذب نبودیم ، من این لایحه را امضا نکردم و بعد از صحبت با رئیس جمهور فدرال و صرفاً برای احترام به آن ، من مطابق تصمیم اتخاذ شده آن را امضا کردم و هیچ تاثیری نداشت.

دکمه بازگشت به بالا