ورزشی

سبحان خاقانی؛ ستاره‌ای 20 ساله

به گزارش اخبار ورزشی؛ توپ ارسالی محمد نادری از جناح چپ با مدافع ناقص مدافع شهر خودرو همراه بود تا اینکه توپ در محوطه جریمه به صورت ناشناخته رسید و او با یک چرخش زیبا و یک ضربه زمینی دروازه شهر خودرو را باز کرد.

سبحان خاقانی نامی است که توسط استقلالی ها زیاد شنیده نمی شود. خاقانی یک بار در دقیقه 75 در بازی با پیکان وارد زمین شد و امروز فرصت بازی برای اولین بار در ترکیب اصلی استقلال را داشت اما وقتی تیم استقلال اعلام شد بسیاری از مردم نسبت به حضور خاقانی خوش بین نبودند اما او در سطح بالای استقلال استقلال 20 ساله بود امروز توانست به خوبی اعتماد سرمربی تیم را پاسخ دهد

خاقانی موفق شد اولین گل استقلال را برابر شاهخودرو به ثمر برساند و به عنوان یک وینگر راست در اولین حضور منظم خود در استقلال عملکرد خوبی داشته باشد.

تعداد کمی از افراد می دانند که این بازیکن مشهدی سابقه بازی در لیگ برتر در سن 17 سالگی را دارد. در مدت کوتاهی که رضا عنایتی سرمربی سیاه جامگان شد ، اجازه بازی این بازیکن در تیم بزرگسالان این باشگاه را صادر کرد. به دشت ها رفت.

خاقانی در پایان لیگ هفدهم راهی تراکتور شد اما در دو فصل حضور در این تیم پر ستاره تبریزی هرگز فرصتی برای بازی پیدا نکرد تا مورد توجه مسئولان استقلال قرار گیرد.

خاقانی در سالهای اخیر در اردوی تیم جوانان به یک بازیکن عادی تبدیل شده و اکنون این شانس را دارد که به یک ستاره تأثیرگذار در استقلال تبدیل شود.

5001

دکمه بازگشت به بالا