ورزشی

سردار آزمون و مهدی طارمی بعد از بازی با قرقیزستان چه گفتند؟

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌ملی فوتبال ایران امروز (جمعه) در چارچوب آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های کافا با نتیجه ۵ بر یک قرقیزستان را شکست داد. مهدی طارمی، بازیکن تیم‌ملی در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: بازی خوب و سختی بود و انتظار چنین بازی‌ای از قرقیزستان نداشتم. به نظرم قرقیزستان پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نسبت به قبل داشته و بابت این موضوع به هوادارانشان تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن در آسیا داشته باشند.

او افزود: قرقیزستان تیم قابل احترامی بود. ما هم شرایط خودمان را داشتیم و به این جا آمدیم تا از شرایط موجود استفاده کنیم و برای جام ملت‌های آسیا آماده شویم. ما در همه بازی‌ها با تمام توان و انگیزه کامل به میدان می‌رویم. ما توانستیم ۵ بر یک بازی را ببریم و به نظرم از لحاظ برنامه تهاجمی، بازی خوبی پشت سر گذاشتیم. ما توانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم و در کل بازی قابل قبولی برای تیم ما بود.

بازیکن تیم‌ملی درباره دیدار با ازبکستان در فینال کافا گفت: ازبکستان هم تیم بسیار خوبی است، ولی به هر حال ما شرایط خودمان را داریم و به آن بازی می‌رویم تا بازی خودمان را انجام دهیم. ما برای برد به بازی می‌رویم، چون هدف ما قهرمانی در این مسابقات است. قطعا با تمام توان در آن بازی حاضر می‌شویم تا قهرمان شویم.

آزمون: امیدوارم برابر ازبکستان بازی خوبی انجام دهیم

سردار آزمون نیز بعد از برتری ۵ بر یک تیم‌ملی برابر قرقیزستان و صعود به فینال مسابقات کافا اظهار کرد: بازی‌های خوبی داشتیم. به دو تیم افغانستان و قرقیزستان احترام گذاشتیم و سعی کردیم بازی خودمان را انجام دهیم و امیدوارم بازی خوبی برابر ازبکستان هم داشته باشیم.

وی افزود: ازبکستان همیشه تیم خوبی برابر ایران بوده و مهاجم‌های خطرناکی دارد و فکر می‌کنم بازی خوبی باشد.

دکمه بازگشت به بالا