اقتصادی

سرقت برای خرید سکه طلا

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که پس از سرقت وجوه نقد از مغازه‌ها اقدام به خرید سکه طلا کرده بود، خبرداد.

به گزارش اخبار ورزشی، سرهنگ محمد گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تاریخ بیستم و دوم فروردین ماه امسال وقوع یک فقره سرقت از فروشگاهی در یک مجتمع تجاری واقع در محدوده بلوار مرزداران تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران کلانتری این محدوده قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات ماموران گفت: بررسی های اولیه ماموران از محل سرقت حاکی از آن بود که متهم به عنوان مشتری وارد واحد صنفی شده و پس از جلب اعتماد فروشنده وجوه نقد داخل صندوق مغازه را کش‌روی کرده و متواری شده است.  

گودرزی افزود:‌ در ادامه ماموران با انجام تحقیقات محلی در محدوده جغرافیای جرم و استفاده از بانک اطلاعاتی متهمان و مجرمان سابقه دار، موفق به شناسایی مردی حدوداً ۳۱ ساله به عنوان عامل این سرقت شدند. در ادامه نیز مخفیگاه این فرد در محدوده غربی تهران مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود:‌ با کسب این اطلاعات تیم عملیاتی کلانتری با هماهنگی‌های مقام قضائی، روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شده و او را در یک عملیات منسجم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. در بررسی‌های اولیه از این محل دستگیری این فرد تعدادی ۱۲ عدد سکه بهار آزادی و حدود ۸۰ میلیون تومان پول نقد مسروقه نیز کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: این فرد در جریان اعترافات خود گفت که پس از سرقت وجوه نقد از فروشگاه‌ها آن را به سکه‌های طلا تبدیل کرده است تا نیازهای مالی خود را تامین کند. او همچنین به دست‌کم پنج فقره سرقت با همین شیوه اعتراف کرد.

گودرزی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت:‌ این فرد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا