ورزشی

سرلشکر صفوی: مبانی غرب در جنگ غزه فرو ریخت

سرلشکر صفوی: مبانی غرب در جنگ غزه فرو ریخت

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه مبانی غرب در جنگ غزه فروریخت، گفت: امروز آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نمی‌توانند از حقوق بشر صحبت کنند و حتی مردم خودشان نیز این ادعا را باور نخواهند کرد.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا،  سردار سرلشکر «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، صبح امروز (دوشنبه) در نشست علمی تخصصی «جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس» که در مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، تاکید کرد: پیروزی فلسطینی‌ها و جبهه مقاومت حتمی است.

وی اظهار داشت: مبانی غرب در جنگ غزه فروریخت؛ چراکه آن‌ها ۳۰۰ سال در مبانی حقوق بشر، آزادی رسانه‌ها و افکار، برابری انسان‌ها و جلوگیری از تفکر آپارتاید مانور داده و کشور‌های آسیایی و آفریقایی را فریب دادند؛ اما امروز آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نمی‌توانند از حقوق بشر صحبت کنند و حتی مردم خودشان نیز این ادعا را باور نخواهند کرد .

صفوی تجمعات چند صد هزار نفری تاییدی بر مدعای خود دانست و اظهار داشت : این حوادث ، حوادث جدیدی است و  آن‌چه در آینده شاهد آن خواهیم بود، کاملاً از آن‌چه که تاکنون در مقیاس ملی، منطقه‌ای و جهانی رخ داده، متفاوت است. 

وی افزود: ما امروز شاهد نوعی تغییرات بزرگ در مسائل جهانی، فناوری‌های پیشرفته، مبانی قدرت، سیاست و هندسه نظم جهانی هستیم؛ لذا مهم آن است که این حوادث را رصد کنیم، تجربیات خود در دوران دفاع مقدس را هم مورد واکاوی قرار دهیم و برای دفاع همه‌جانبه، پیشرفت کشور و رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه‌های مختلف، بتوانیم از این فرصت‌ها استفاده کنیم.

این خبر تکمیل می‌شود…

دکمه بازگشت به بالا