ورزشی

سرمربی استقلال به فکر دستیار جدید

فرهاد مجیدی پس از حضور در راس کادر فنی امید ، تصمیم گرفت یکی از دوستان خارجی خود را که در سالهای ساخت و سازش در اروپا با او ملاقات کرده بود ، به همراه خود به عنوان همکار در تیم فوتبال امید قرار دهد.

آفتاب نیوز:

سانچز که از سپتامبر سال گذشته برای همکاری با تیم امید توسط فرهاد مجیدی مورد توجه قرار گرفته بود ، دارای مدرک تحصیلی بالایی در اروپا است و البته رزومه مربیگری وی شامل همکاری با تیم های مختلف اسپانیایی از جمله آکادمی باشگاه اسپانیا است. سانچز که دستیار مربی القادسیه از کویت از اسپانیا است ، با این تیم در لیگ برتر سوپر لیگ باشگاههای کویت پیروز شده است. این مربی البته در لیگ باشگاه های چین نیز کار کرده است.

فرهاد مجیدی از اوایل اسفند سال گذشته تلاش کرده مربی اسپانیایی را به کادر فنی استقلال اضافه کند ، اما مشکلات مدیریتی و بحران های موجود در هیئت مدیره این باشگاه باعث شده تا وی از شخص خاصی به عنوان رئیس و فینالیست این باشگاه برخوردار نباشد. با او درباره اش صحبت کن. در مقابل ، شیوع بیماری عروق بیماری کرونا و ممنوعیت پرواز به و از ایران باعث شد تا حضور مربی اسپانیایی در استقلال به تعویق بیفتد. به این ترتیب موضوع اضافه شدن سانچز به کادر فنی تیم استقلال از هفته به هفته دیگر به تعویق افتاد تا اینکه مهدی علی نژاد ، معاون وزیر ورزش وزارت ورزش ، باشگاه های استقلال و پرسپولیس را برای جذب بازیکنان و مربیان خارجی منع کرد. در پی این مشکل ، مدیرعامل باشگاه استقلال از کادر فنی این تیم خواسته است که تنها در گزینه های داخلی برای تقویت این تیم در فصل آینده تمرکز کنند. در همین حال ، فرهاد مجیدی که در پایان آوریل امسال مذاکرات خود با سانچز را برای پیوستن به استقلال به پایان رسانده بود پس از شرکت در القادسیه در کویت ، با شنیدن این خبر بسیار ناراحت شد. البته این امر نه تنها مستلزم استقلال است و هم دستور وزارتخانه برای پرسپولیس نیز قابل اجرا است و هم نیروهای تهران تهران باید رعایت كنند ، بلكه به باشگاه استقلال گفته شد كه فرهاد مجیدی در شرایطی است كه دیگر نمی تواند گزینه های خارجی را به كارمندان اضافه كند. از نظر فنی او می خواهد مربی داخلی استخدام کند. پیش از این مجید نامجوامطلاغ و صالح مصطفوی مربیان تیم استقلال بودند که از ابتدای حضورش در کادر فنی این تیم مجیدی را همراهی کرده بودند. بهزاد غلامپور و علی ربانی هر دو دروازه بان و بدنساز استقلال هستند.

دکمه بازگشت به بالا