ورزشی

سرمربی تنیس روی میز: هر کاری کنیم توقعات یک پله از ما بالاتر است/ باخت غیر منتظره ای نداشتیم

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: تیم ملی تا آنجا که ممکن است در مسابقات قهرمانی آسیا پیش می رود اما هر کاری انجام دهیم ، انتظارات آن یک پله بالاتر از ما است.

جمیل لطف الله نسبی در گفت وگو با اخبار ورزشی ، در مورد عملکرد تیم ملی تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: از نظر تیمی ، چون تیم چین شرکت نکرد ، ایران از حضور در مرحله مقدماتی حذف شد و جزو هشت تیم برتر مسابقات به پایان رسید. اولین بازی ما با تیم هند بود که متأسفانه خوب بازی نکردیم. من نمی گویم که ما می توانیم مسابقه را ببریم ، اما فکر می کنم نیما و نوشاد عالمیان بهتر از این عمل کردند ، اما امیرحسین هدایی خوب بازی کرد و توانست سومین بازیکن هندی را که اختلاف او در حدود 100 قدم است ، شکست دهد. رده بندی جهانی شاید اگر نیما و نوشاد روز آنها بودند ، می توانستیم نظر او را تغییر دهیم و برای اولین بار به سکوی تیم آسیایی برویم.

وی افزود: برای کسب مقام پنجم ، هنگ کنگ را که دوازدهمین تیم جهان است ، شکست دادیم و بازیکنان در این بازی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند و توانستند برای اولین بار این تیم را شکست دهند و کار بزرگی انجام دادند. هنگ کنگ دارای 12 تیم است ، در حالی که ایران رتبه 28 جهان را دارد. سنگاپور نیز تیم بزرگی است و با توجه به پتانسیل آن ، در آینده بیشتر از این تیم خواهید شنید. اما آنها به بازیکنان ما باختند و مقام پنجم نتیجه خوبی بود و ما به هدف خود که بالا بردن موقعیت تیم بود رسیدیم.

سرمربی تیم ملی درباره عملکرد بازیکنان روی میزهای انفرادی مسابقات گفت: متاسفانه هشت بازیکن روی میز قرار گرفتند و بقیه بازیکنان قرعه کشی شدند که این باعث شد یک قسمت از جدول بسیار بیشتر شود شلوغ و بازی دیگر آسان تر است. وقتی ما اعتراض کردیم ، آنها گفتند که مطابق با قوانین کنفدراسیون آسیا است. این قانون برای کسب امتیازات بالا و صعود در سطح جهانی برای بازیکنان آسیایی مضر است.

وی ادامه داد: بازیکنان ما تا جای ممکن روی میز قدم گذاشتند و متحمل ضررهای غیرمنتظره ای نشدند و به کسانی که در موقعیت بهتری از بازیکنان ما بودند ، باختند. البته نوشاد می تواند برنده شود و اگر در مسابقه اول که 10 بر 10 است برنده شود ، شاید نتیجه متفاوت باشد.

لطف الله نسبی از تیم برادران جهان که یک قدم جلوتر از کسب مدال در دوضرب است گفت: “من انتظار دارم بازی با هند سخت باشد.” تیم هند هماهنگ شده بود ، اما نوشاد و نیما باید تمرینات دوتایی بیشتری انجام می دادند. از آنجا که ما آن را ارائه نکردیم ، آنها نمی توانند تمرین زیادی انجام دهند و هماهنگی بیشتری انجام دهند. در فرانسه نیز آنها برای تمرین با هم نیستند.

مور ، سرمربی تیم ملی با بیان اینکه در غیاب چین انتظار می رود ایران حداقل یک مدال آسیایی کسب کند ، اظهار داشت: هر کاری که انجام دهیم ، انتظارات یک پله بالاتر است. درست است که این تیم چینی نیست ، اما آسیا تیم های خوب زیادی دارد ، مانند کره جنوبی ، چین تایپه ، هنگ کنگ ، هند و ژاپن. هند تنها 2 میلیون دلار در سال برای تیم ملی خود در نظر گرفته است ، در حالی که کل بودجه فدرال ما بسیار کمتر از بیست و دو برابر آن است. بازی در مسابقات قهرمانی آسیا تقریبا به پایان رسیده است. سطح رقابت در پینگ پنگ آسیایی بالا است و کسب مدال دشوار است.

وی در مورد برنامه های تیم ملی برای جام جهانی گفت: ما اردوهای خود را به طور منظم و با وجود محدودیت های کرونری ، با وجود محدودیت های کرونری برگزار می کنیم. مشکل این است که بازیکنان ما در لیگ های اروپایی حضور دارند ، بنابراین باید ببینیم برنامه آنها چگونه است و چگونه می توانیم آن را داشته باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا