ورزشی

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر: دفاع از عنوان قهرمانی سخت است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، تیم ملی قطر در حال حاضر خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا که میزبان هستند آماده می‌کنند. شاگردان لوپز در میان حضور هواداران قطری تمرینات خود را پشت سر می‌گذارند. تیم ملی قطر پیش از آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا دو دیدار تدارکاتی خواهد داشت، که ۱۰ دی ماه به مصاف کامبوج و پس از ۵ روز مقابل اردن صف آرایی خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در خصوص وضعیت این تیم اظهار داشت: در حال حاضر روی روحیه بازیکنان تمرکز می‌کنیم، این تیم در حال ورود به رقابت‌های قاره‌ای است و با توجه به قهرمانی در دوره گذشته، کار را سخت می‌کند. بدون شک رسیدن به آمادگی لازم کار سختی اما مسئولیتی است که ما سپرده شده است.

وی افزود: از جو فعلی که در تمرینات حاکم است و همچنین میل فراوان همه بازیکنان خوشحال و راضی هستم. بازی‌های دوستانه در آستانه مسابقات قهرمانی قاره که یکشنبه مقابل کامبوج بازی خواهیم کرد، مهم است. این بازی به ما کمک خواهد کرد تا تصویر خوبی از وضعیت کلی بازیکنان ببینیم و ارزیابی کنیم.

لوپز که پس از جدایی کارلوس کی روش به عنوان سرمربی این انتخاب شده است ادامه داد: فوتبال همیشه تحت فشار بازی می‌شود، زیرا در هر رقابتی سختی‌ها و چالش‌ها وجود خواهد داشت و این نشان می‌دهد که هدف تیم چیست و در چه شرایطی قرار داریم و عملکرد ما در مسابقات به چه شکل خواهد بود.

لازم به ذکر است تیم ملی فوتبال قطر در جام ملت‌های آسیا با تیم‌های لبنان، چین و تاجیکستان همگروه است.

دکمه بازگشت به بالا