ورزشی

سرمربی صنعت نفت تا پایان هفته معرفی می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد حسین رحمانی عصر امروز دوشنبه در جلسه پرسش و پاسخ و دیدار رودرو با جمعی از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در بخشی از صحبت‌های خود اظهار کرد: بعد از استعفای تلویحی عبدالله ویسی در پایان بازی با گل گهر، جلسه اضطراری هیأت مدیره را برگزار کردیم و توافق ضمنی مبنی بر اینکه وی در سه بازی پایانی نیم فصل کنار تیم باشند و بعد استعفا کنند حاصل شد.

وی با اشاره به اینکه از همان روز جلسات‌مان برای تعیین شاخصه‌های سرمربی بعدی تیم برگزار شد، گفت: با توجه حساسیت موضوع، رسیدن به نام نهایی سرمربی مستلزم زمان و جلسات مختلف بود و در همین راستا با گزینه‌های متفاوتی در این چند وقت صحبت کردیم.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان ادامه داد: در حین انجام مذاکرات، فیلم بازی‌های پیشین تیم به انضمام فیلم ۱۶، ۱۷ بازیکنی که شرایط جذب آنها تقریباً برای ما مساعدتر بود را برای گزینه‌های نهایی سرمربیگری صنعت نفت ارسال کردیم.

وی با تاکید بر اینکه جذب بازیکن در نیم فصل با توجه به اینکه آنها با تیم‌هایشان قرارداد دارند بسیار دشوار است، بیان کرد: در چنین شرایط دشواری تنها بازیکنانی که بند فسخ در قراردادشان وجود دارد می‌توانند به راحتی جذب شوند.

رحمانی با بیان اینکه ما در نیم‌فصل می‌توانیم ۶ بازیکن را خارج و ۶ بازیکن به اضافه ۲ سهمیه آزاد به تیم اضافه کنیم، بیان کرد: از انتخاب سرمربی عقب نیستیم و برنامه‌ها را از گزینه‌های نهایی‌مان گرفته‌ایم و موضوع یادشده در جلسه آخر هیأت مدیره به شور گذاشته شد و به گزینه آخرمان بسیار نزدیک هستیم.

وی ادامه داد: واقعیت این است که مشکلات مالی باشگاه به ما این اجازه کامل را نمی‌دهد که تیمی را که ایده‌آل هوادار است بسازیم.

رحمانی گفت: امیدواریم که در جلسه فردای هیأت مدیره به جمع‌بندی پایانی برسیم و در نهایت حداکثر تا پایان هفته سرمربی جدید تیم را به صورت رسمی معرفی نمائیم.

وی اضافه کرد: در بخش ساختاری و سخت‌افزاری کارهای زیادی در باشگاه انجام شده است ولی عملکرد ما در کسب نتیجه تیم به گونه‌ای باعث شده است که این کارها دیده نشوند و ما هم با توجه به این موضوع در حال حاضر نسبت به اعلام کارهای زیرساختی بی ‌تمایلم.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: هیچ مدیری را با ۳ تا ۶ ماه کار نمی‌شود قضاوت کرد، بسیاری از مدیران ما ۲ سال کار می‌کنند و نتیجه کارشان در سال سوم مشخص خواهد شد و این موضوع به گذر زمان نیاز دارد.

وی بیان کرد: با جذب سرمربی جدید و با نظر وی فهرست بازیکنان خروجی و جدید نهایی مشخص خواهد شد.

رحمانی افزود: در نقاطی ضعیف عمل کردیم و اگر اینگونه نبود در جایگاه چهاردهم جدول نبودیم و به همین خاطر باید راهکار برون رفت از این شرایط را پیدا کنیم و همه کنار هم باشیم. ما هم عاری از ضعف نیستیم ولی سعی‌مان این است که با استفاده از تجارب بزرگان، پیشکسوتان و هواداران از این فشار خارج بشویم.

وی گفت: باور بفرمائید که فشار برخی افراد نقایص را رفع نمی‌کند و یا اسم بردن از برخی از اسامی در فضای مجازی دردی را دوا نخواهد کرد.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: برای مباحث این مؤسسه بنده به اضافه چهار عضو دیگر تصمیم خواهیم گرفت و من به تنهایی نمی‌توانم تصمیم‌گیرنده باشم، در خصوص انتخاب سرمربی هم شرایط همینگونه است.

دکمه بازگشت به بالا