ورزشی

سرمربی مس سونگون: انتظاراتم در زمین بازی اجرا نشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اسماعیل تقی پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گفت: امروز بازی را خوب شروع کردیم و با اینکه بعد از 55 روز تعطیلی لیگ برتر فوتسال شروع نشد اما لیگ را از ابتدا شروع کردیم.

سرمربی تیم فوتسال سونگون ورزقان رضا داد: با کوکه هشت کفت را کیبلیسم با شادابی می‌کردان می‌کردان در این کیه. تغییر دادن حضور تیم ملی و بازی های آسیایی در روند آماده سازی بازیکنان موثر بود و باعث شد به اهدافی که از قبل در زمین بازی در نظر گرفته بودیم برسیم.

تقی پور افزود: درست است که زمان بازگشت به شرایط قبلی بازیکنان فرا رسیده است اما خدا را شکر می کنیم که امروز سه امتیاز بازی را تا هواداران کسب کردیم. مرد ما را خوشحال کند

وی گفت: با وجود اینکه بیشتر توپ های ما در طول بازی گل نمی شد اما امیدوار بودیم بازی شادتری را از شاگردان خود شاهد باشیم. واین این باعث می شود که در آینده تحقیقات بیشتری را انجام دهیم.

تقی پور درباره تیم فولاد زرند کرمان گفت: ما هیچ وقت به تیمی از میانه جدول نگاه نکرده بودیم و همانطور که در جریان بازی دیدید با انگیزه زیادی مقابل ما به میدان آمدند و این شرایط در همه دیده می شود. تیم هایی که رقیب آنها هستند.که در مقابل تیم خانم است سونگون بازی برای همه تیم ها انگیزه می دهد و این کا راما آن را دشوار می کند.

وی در کود با فرحاد لوکس دادة داد: با بنده دراین من هنوز مصاحبه ای انجام نداده ام، اعلام می کنم که اصلا بحثی نیست، فقط بحث انضباطی است و منتظر نظر کمیته انضباطی هستیم. اومیدورم با ختم به خیر شدان در تعمل فرهاد لوکس در تمرینات و بازی های پیش رو به دلیل اینکه کاپیتان تیم است در کنار تیم خواهد بود. سونگون این است.

گفتن تیم خانم سونگون وی با برتری 4 بر 1 مقابل فولاد زرند کرمان و با 24 امتیاز همچنان در صدر لیگ برتر فوتسال باشگاه های کیشور قرار دارد.

دکمه بازگشت به بالا