فعالان کسب و کار

سرویس کامل چینی شامل چیست؟

استفاده از ظروف در زندگی روزمره انسان­ها، به سال­ هایی دور باز می­ گردد. سال­ ها پیش نوعی ظروف از جنس چینی به تولید رسیدند و تا به الان یکی از پرمصرف­ ترین­ های این نوع محصولات بودند. این ظروف چینی که معمولاً به صورت تولید می­ شوند، بخشی جداناپذیر از فرهنگ و رسوم ایرانیان محسوب می شوند.

آشنایی با سرویس چینی 12 نفره زرین

ظروف چینی، سالم­ ترین ظرف­ هایی هستند که می­توان غذاهای مختلف را داخل آن­ها سرو کرد. در ابتدا کشور چین بزرگترین صادرکننده و تولیدکننده این نوع ظروف به صورت و چند نفره بود.

یکی از پرطرفدارترین سرویس ­های چینی در جهان، است. این ، با کیفیت فوق ­العاده­ بالایی ساخته می ­شود. امروزه این در طرح­ هایی چشمگیر تولید می­ شوند که هر مخاطبی را به خود جذب می­کنند.

یکی از برترین سرویس­ های چینی تولید ایران، هست که با طرح­ های مختلف و بسیار جذاب و شکیلی وارد بازار ایران و سراسر جهان می­ شود. با خرید از زیبایی بی ­نظیر ساخت دست هنرمندان ایرانی لذت خواهید برد.

عکس یا ویدیو

سرویس ۱۲ نفره شامل چه مواردی است؟

معمولاً سرویس­ های چینی ۱۲ نفره، ۸۲ پارچه را شامل می­ شوند که ۴۸ پارچه از آن­ها اصلی­ ترین بخش این سرویس به شمار می­ روند. این ۴۸ پارچه شامل موارد زیر هستند:

سایر پارچه­ ها عبارتند از:

البته بنا بر سلیقه و طرحی که شرکت سازنده در نظر دارد، می ­توانند تعداد پارچه ­ها کمتر یا بیشتر شوند.

قیمت سرویس چینی زرین 12 نفره

از آن جایی که محبوب­ ترین سرویس ­های ایرانی متعلق به برند زرین هستند، با توجه به طرح و تعداد پارچه­ های آن با یکدیگر متفاوت هستند. در سایت هوم دیش می ­توانید بر اساس بودجه مد نظر خودرنج گوناگونی از را مشاهده کنید.

برای­های گوناگونی تعریف می شود که سایت هوم دیش، پایین­ ترین قیمت­ های بازار را برای اجناس خود در نظر می­ گیرد. در این سایت می­توانید مورد علاقه خود را چک کنید و متوجه تفاوت قیمت­ ها با سایر جاها شوید. اگر به دنبال با هستید، از سایت هوم دیش دیدن کنید.

عکس یا ویدیو

خرید اینترنتی چینی 12 نفره

اگر قصد یا را دارید، می­ توانید از سایت ما دیدن کنید تا تجربه را با کمترین قیمت موجود در بازار تجربه کنید.

سایت هوم دیش به طور اختصاصی به فروش انواع سرویس­ های چینی و… با نازل­ترین قیمت می­ پردازد. برای­ انواع طرح­های یا می­توانید به سایت هوم دیش مراجعه کنید.

سرویس چینی زرین 12 نفره، از جمله کاربردی‌ترین و پرتقاضاترین انواع سرویس چینی است. این سرویس باتوجه‌به کامل بودن تعداد پارچه‌های آن و داشتن قیمت مناسب، بسیار مورد استقبال مشتریان داخلی و خارجی قرار گرفته است. در این مطلب قصد داریم به معرفی سرویس ۱۲ نفره چینی زرین، ویژگی‌ها و قیمت آن بپردازیم. درصورتی‌که درصدد هستید تا یک سرویس چینی 12 نفره برای استفاده روزمره و پذیرایی از مهمانان خود تهیه کنید، با ما همراه باشید.

ویژگی‌های سرویس چینی 12 نفره زرین

از جمله محصولات کاربردی و محبوب برند معتبر چینی زرین، می‌توان به سرویس چینی زرین 12 نفره اشاره کرد. این سرویس نسبت به سرویس چینی 6 نفره زرین که بیشتر برای استفاده روزمره به کار می‌رود، اقلام بیشتری دارد. علاوه بر استفاده روزمره، برای پذیرایی از مهمانان در دورهمی‌های کوچک خانوادگی نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد.

سرویس غذاخوری ۱۲ نفره چینی زرین، همچنین یکی از اقلام مهم خرید جهیزیه به شمار می‌رود. در ادامه به سایر ویژگی‌های این نوع سرویس چینی اشاره می‌شود:

سرویس 12 نفره چینی

همان طور که گفته شد سرویس‌های چینی برند زرین در قالب ست‌های 6 نفره، 12 نفره، 18 نفره و 24 نفره تولید و عرضه می‌شوند. در این میان، سرویس چینی ۱۲ نفره باتوجه‌به کامل بودن اقلام آن و نیاز به فضای کمتر برای نگهداری، در زمره محصولات پرفروش قرار گرفته است.

در پاسخ به پرسش «سرویس چینی ۱۲ نفره چند پارچه است؟» می‌توان گفت که باتوجه‌به مدل‌های سرویس چینی زرین ۱۲ نفره، تعداد پارچه‌های آن‌ها متفاوت است. به‌عنوان‌مثال، سرویس چینی 12 نفره نئوکلاسیک دارای 103 پارچهاست. سرویس دوازده نفره چینی شهرزاد دارای 108 پارچه است. سرویس 12 نفره چینی کواترو دارای 98 پارچه است. همچنین سرویس ۱۲ نفره چینی ایتالیا اف و رادیانس دارای 102 پارچه و سرویس دوازده نفره چینی وینچی دارای 97 پارچه است.

خوب است بدانید که سرویس چینی زرین ۱۲ نفره، دارای 108 پارچه است. شامل 12 عدد بشقاب پلوخوری، 12 عدد بشقاب خورش‌خوری، 18 عدد بشقاب پیش‌دستی (میوه‌خوری)است. البته 6 عدد پیاله کوچک، 3 عدد پیاله متوسط، 2 عدد دیس بزرگ، 1 عدد دیس متوسط دارد. در واقع 1 عدد سوپ‌خوری (همراه با درب آن)، 2 عدد کاسه بزرگ (سالاد)، 12 عدد سالادخوری کوچک نیز دارد. همراه این سرویس 3 عدد نمک‌پاش، 2 عدد فلفل پاش، 1 عدد سماق‌پاش قرار دارد. 1 عدد قوری (همراه با درب آن)، 1 عدد قندان (همراه با درب آن)، 12 عدد فنجان، 12 عدد نعلبکی و 2 عدد شکرریز با درب آن در کنار این سرویس می‌باشد.

سرویس ۱۰۲ پارچه چینی زرین شامل چیست |سرویس چینی ۲۴ نفره چند پارچه است

قیمت سرویس چینی 12 نفره

به‌طورکلی، قیمت سرویس چینی زرین 12 نفره باتوجه‌به تعداد اقلام و طرح‌ها و مدل‌های آن متفاوت است. برای آگاهی از قیمت سرویس چینی ۱۲ نفره زرین در مدل‌های مختلف می‌توانید به وب‌سایت فروشگاه هوم دیش مراجعه نمایید. در وب‌سایت این فروشگاه، علاوه بر قیمت چینی زرین ١٢ نفره، امکان مشاهده قیمت سرویس چینی زرین 6 نفره، 18 نفره و 24 نفره را نیز خواهید داشت.

با مقایسه قیمت‌ها متوجه خواهید شد که قیمت سرویس چینی زرین ۱۲ نفره و دیگر ظروف سرو در هوم دیش نسبت به سایر فروشگاه‌ها بسیار مناسب است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که اگر در جست‌وجوی خرید ظرف شیک یا دیگر ظروف پخت‌وپز و پذیرایی هستید حتماً از محصولات این فروشگاه بازدید کنید.

قیمت سرویس چینی پارمیس 12 نفره

سرویس چینی پارمیس 12 نفره یکی از انواع باکیفیت چینی تقدیس است که در زمره محصولات صادراتی نیز به شمار می‌رود. این سرویس چینی ۱۲ نفره در طرح‌های مختلفی نظیر الهام، کاملین و مدرن تولید و عرضه می‌شود. هریک از مدل‌های سرویس چینی پارمیس ۱۲ نفره دارای تعداد اقلام متفاوتی است.

به‌عنوان‌مثال، سرویس چینی پارمیس 12 نفره مدل کاملین، 90 پارچه است و دارای 12 عدد بشقاب خورش‌خوری، 12 عدد بشقاب پلوخوری، 3 عدد دیس و 12 عدد پیاله متوسط است. در این سرویس همچنین 1 عدد سوپ‌خوری همراه با درب آن، 1 عدد سالادخوری بزرگ و 12 عدد بشقاب میوه‌خوری وجود دارد. از دیگر اقلام این سرویس نیز می‌توان به 1 عدد قوری همراه با درب آن، 6 عدد فنجان، 6 عدد نعلبکی، 1 عدد قندان همراه با درب آن، 1 عدد شکرپاش و 1 عدد نمک‌پاش اشاره کرد.

در این مطلب مدل‌های متنوع سرویس چینی زرین ۱۲ نفره را معرفی کردیم، ویژگی‌های آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم و به تعداد اقلام هریک از مدل‌های سرویس چینی ۱۲ نفره اشاره کردیم. برای آگاهی از قیمت انواع سرویس چینی نظیر قیمت سرویس چینی ۱۲ نفره پارمیس، قیمت چینی مقصود ۱۲ نفره، قیمت سرویس چینی ۱۲ نفره آلمانی و قیمت سرویس چینی دسینی 12 نفره کافی است از فروشگاه home dish بازدید نمایید.

این فروشگاه، علاوه بر عرضه انواع سرویس چینی، به فروش قاشق و چنگال، لوازم پخت‌وپز و سایر ظروف سرو و پذیرایی نیز اشتغال دارد. مزیت رقابتی این فروشگاه که نمایندگی معتبر پخش انواع سرویس چینی زرین است، تحویل سریع محصول، عرضه کالاهای مرغوب و عرضه با قیمت مناسب است.

ظروف چینی 12 نفره

سرویس چینی 12 نفره کامل انتخاب شده از بهترین و با کیفیت ترین های بازار ایران. فرهنگ و تمدن چند هزار ساله ایرانیان همواره شاهد میهمان نوازی این قوم آریایی بوده و در گذر زمان، ایرانیان از هر قوم، طایفه و زبان همواره میهمان را عزیز و بر خود مقدم داشته و در هر شرایطی تامین آرامش و راحتی وی را سرلوحه امور قرار داده اند.

همچنین شما می توانید برای خرید به دسته بندی مربوطه آن مراجعه نمایید.

جار پت پلاستیکی چه کاربرد هایی دارد؟

امروزه خیلی از تولید کننده ها به دنبال جار پت پلاستیک گوناگون می باشند. قبلا از این ها از شیشه استفاده میشد که هم هزینه بالایی داشت، هم تنوع بسیار کمی داشت. اما رفته رفته با ظهور کارخانجات مدرن مانند گلستیک، با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا، جار پت پلاستیکی محبوبیت خود را به دست آورد.

یکی از بزرگترین دلیل ها، تنوع بالای این ظروف جار بود.

یعنی شما میتوانید با قیمتی پایین تر از شیشه، با مجموعه ای از گزینه ها مواجه باشید.

تنوعی که در شیشه به هیچ عنوان نمیتوانید یافت کنید، و هزینه ی تولید طرح اختصاصی آن گزاف میباشد.

تنوع بالا باعث میشود تا شما به عنوان یک تولید کننده، بتوانید انتخاب درست تری با توجه به هویت برند خود انجام دهید.

یا بتوانید بر اساس ظرف جار دلخواهتان، لیبل های خاص و خلاقانه ای طراحی کنید.

خرید و فروش جار پت در ایران

انواع جار پت در ایران به صورت عمده از روش های مختلف با قیمت ارزان خرید و فروش می شود یکی از این روش ها به خاطر قدرت بالای مخاطبان اینترنت مراکز فروش اینترنتی می باشد، این مرکز های فروش اینترنتی در زمینه فروش جار پت و بطری پت فعالیت دارند و انواع جار پت را با ارزان ترین قیمت به فروش می رسانند. جهت خرید و فروش  از رویال پلاستیک کارن می توانید با ما در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا