ورزشی

سعادتمند: استراماچونی می‌خواست برگردد! – اخبار ورزشی

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی ، احمد سعادتمند در یک برنامه مهم فوتبال تلفنی در مورد اظهارات خلیل زاده صحبت کرد. ملی نشست ، یادم افتاد نظر تلویزیونی اش که ادعا کرده نوروز به استقلال برگشته است اما دکتر نوروزی بلافاصله خبر را رد کرد.

سعادتمند در مورد خلیل زاده که ادعا کرده این نامه ها را به رسانه ها داده است ، گفت: آیا امکان انتشار اسناد توسط باشگاه وجود دارد اما نامه ای به خود خبرگزاری آنلاین اخبار ورزشی می نویسد؟ من نمی خواهم چیزی بگویم زیرا من نیز از این برنامه شکایت دارم زیرا در برنامه شما (فوتبال برتر) مشکل خوبی درباره آزادی وجود ندارد.

در مورد اظهارات خلیل زاده که ادعا می کند اسناد آریا برتر را به رسانه ها داده است ، مدیرعامل سابق ابی پوشان توضیح داد: اولاً من این اسناد را ارائه نکردم و ثانیا شرکت آریا برتر با آقای خلیل زاده پیوند خورده بود. اکنون که آنها تغییر را ایجاد کرده اند ، مشکلی وجود ندارد. سال گذشته شرکت مبنا توسعه حدود 54 میلیارد تومان به این باشگاه کمک مالی کرد. آریا برتر سال بعد اسپانسر شد و اگرچه باید درآمد خود را افزایش دهیم ، اما چگونه این شرکت می تواند به جای افزایش یا زیان انباشته سال آینده 66 میلیارد تومان اعتبار تأمین کند؟ این شرکایی که خسارت مالی وارد می کنند باید پاسخگو باشند. دوستی که در رسانه ملی نشسته است باید به این س answerالات پاسخ دهد. دوستان نمی توانند این مشکل را نادیده بگیرند.

وی ادامه می دهد: شما تمام مشکلات باشگاه از جمله اسپانسرشیپ ، تلویزیون ، تبلیغات و غیره را بر عهده می گیرید اما هیچ ریالی به باشگاه نمی دهید. سود مالی شما اشتباه است و ما آن را قبول می کنیم و مشکلی پیش نمی آید اما شما بعد از 7 ماه از عقد قرارداد خود اضافه رسمی می کنید من می گویم رسمی چون شما چگونه می گویید من اسناد را توزیع می کنم ، او واقعاً پاسخ خواهد داد. اتفاقاً او خوب دستش را روی قرآن می گذارد ، اما بگو ، آیا این مکمل را در باشگاه ثبت کردی که هر روز 40 درصد سود می دهی یا نه؟ کجا ثبت نام می کنید؟

وی افزود: شما از طریق همان شرکت آریا برتر خواستار من شدید و من که اصلاً نمی توانستم به دادگاه بروم ، برای آزادی خود به دادگاه رفتم. من دوباره می روم و مشکلی ندارم و می دانم که از فردا ، بعد از این برنامه ، دوستان شروع به کار می کنند. من برای استقلال از این واقعیت که به دادستانی رفتم استقبال می کنم و خوشحالم که قاضی این کشور در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و قول می دهم که عدالت در دادگاه تحقق یابد. حتی قاضی به من گفت که باید از این شرکت شکایت کنی.

سعادتمند در پاسخ به فایل صوتی پخش شده گفت: “من روحی را به عنوان مشاور فرهنگی استخدام کردم ، اما آقای خلیل زاده و همکارانش خواستند که این شخص را به مدت 2 ماه اخراج کنم اما اکنون فایل صوتی را از او گرفته ام و در رسانه ملی منتشر کرده ام. ” این یعنی چی؟

مدیرعامل سابق استقلال ادامه داد: من به کسی نگفتم که این سند را در رسانه ها منتشر کند. تاکنون صبر کردم و همه دروغ ها و تهمت ها را تحمل کردم.

وی گفت: “من از طرف استراماچیونی پیامی فرستادم ، او می خواهد برگردد.” او اکنون در خانه نشسته است و حالا باشگاه استقلال باید بدون محاسبه جریمه به او یك میلیون و هفتصد و هشتاد و هشت هزار و دویست و پنجاه و یورو پرداخت كند. خلیل زاده می گوید این یک میلیون و ششصد یورو است و دیگر هیچ.

مدیرعامل اسبق استقلال درباره پرونده های صوتی منتشر شده در این برنامه و آیا وی برای انتشار اسناد باشگاه درخواست کرده است: چرا باید این اسناد را ارائه دهم؟ من اسناد را ندادم ، اما آیا شما علاوه بر این شرکت را برای کار با باشگاه استقلال آورده اید اما هیچ ریالی در خزانه باشگاه نگه نداشته اید؟

وی در پاسخ به این س thatال که تأیید کردید سند را در اختیار رسانه ها قرار داده اید ، گفت: امکان پذیر نیست. چرا باید تأیید کنم که داده ام؟ وقتی نامه ای به خبرگزاری آنلاین اخبار ورزشی نوشتم ، چرا باید سند را به آنها بدهم؟ استقلال یک باشگاه معمولی نیست. باشگاه استقلال 30 میلیون هوادار دارد. شما باعث شدید این باشگاه از سال گذشته یک ریال دریافت نکند. آقای خلیل زاده به من بگویید آیا ریالی به حساب خزانه باشگاه ریخته اید؟ در این مرحله ، خلیل زاده از سعادتمند س askedال کرد که آیا شما درآمد زایی کرده اید یا خیر ، وی پاسخ داد که بله ، من درآمد زایی کردم ، اما خلیل زاده پاسخ داد که شما 62 میلیارد بدهی برای این باشگاه درآورده اید.

به گزارش فارس ، سعادتمند ادامه داد: شما به ما اجازه ندادید کار خود را انجام دهیم. اگر این اجازه را بدهید ، باشگاه درآمد مداومی کسب خواهد کرد. چرا می خواهید نامه را تغییر دهید. من 35 روز سکوت کردم اما دیگر سکوت نکردم. آیا شما نیز با این شرکت قرارداد بسته اید اما دوزار وارد باشگاه پول نشده است؟ آیا در قرارداد در غیر این صورت آمده است که آنها روزانه 40 میلیون تومان غرامت از باشگاه دریافت می کنند؟ آیا گرفتن قرارداد دیگری برای دریافت خسارت 50 میلیون تومانی هر روز غیر از این است؟ چه تعداد شرکت در این سال به باشگاه آورده شده اند؟

سعادتمند خاطرنشان می کند: خود آقای خلیل زاده به مدت دو ماه مرا تحت فشار قرار داد تا بروم و رضایتم را برای این شرکت اعلام کنم. آیا باید از حقوق بیت المال دفاع کنم یا نه؟ شرکت ما قبلا هیچ درآمدی برای ما نداشت و سرانجام به شرکت جهان فولاد رسیدیم. در ماه اول ، این شرکت حدود 7 تا 8 میلیارد تومان کمک کرد. از ماه سوم کمکی نکرد و ما طبق قرارداد برای فسخ قرارداد به آنها نامه نوشتیم.

وی افزود: سپس با دو شرکت دیگر صحبت کردیم که یکی 110 میلیارد تومان با شرکت اول بود و دیگری. دوستان سر بلند می کنند و در مورد ساشا شفر و مگوئل کولی می گویند و می گویند که ما برنده شدیم. چرا آنها نمی گویند وکیل پرونده شفر و استراماچونی همان خانم سوزانا است که در رابطه خود با ساشا شفر و کولی برنده شد؟

سعادتمند در مورد قول خود در مورد مذاکرات حمایت مالی می گوید: چند روز در این باشگاه هستم؟ ما 25 میلیارد تومان از این محل آورده ایم. دوستان ما امسال یک ریال به باشگاه اضافه نکردند ، اما من در مدت سه ماه درآمد کسب کردم.

وی در مورد ادعای خلیل زاده مبنی بر اینکه هیچ سندی به ارزش 100000 دلار و 7.6 میلیارد دلار در این باشگاه وجود ندارد ، گفت: “در صورت امکان آقای نامداری را به صفوف بیاورید.” در اینجا نیز باید از او تشکر کنم. مثل خیلی ها اگر وام بدهند ، سود نمی برند. در مورد آقای عبدیان هم همین طور است. در روزهایی که هیئت مدیره هیچ هزینه ای برای هزینه های باشگاه پرداخت نمی کرد ، آنها دست ما را گرفتند. شاید من بارها از توان خلیل زاده خواسته ام که تعداد زیادی به شما کمک کند. شما حداقل سال گذشته سود خود را قرض گرفتید. آقایان نامداری و عبدیان به عنوان زن و مرد حضور داشتند و من از آنها تشکر کردم.

مدیرعامل اسبق آبی ها تأکید می کند: آنها وارد این باشگاه شدند. نامداری در هیئت مدیره هیچ جایگاهی ندارد و بدون اینکه بخواهد سود کسب کند ، به 37 میلیارد تومان کمک کرده است. موفق باشید. همین اتفاق برای آقای عبدیان افتاد. در حالی که من آنجا بودم حدود 10 تا 11 میلیارد تومان به باشگاه کمک می کرد. شاید او حتی قبل از عضویت در هیئت مدیره این کار را انجام داده باشد ، و سرانجام من در مورد استفاده از آن در هیئت مدیره با سایر مشاوران صحبت کردم.

وی افزود: آقای خلیل زاده یادتان هست که من از سال 1994 پیگیر ادعاهای بانک کوثر هستم؟ آیا با 6 میلیارد تومان موافقت دارید که بتوانید پیش پرداخت کد را پرداخت کنید؟ من اظهار داشتم که این پیگیری را یک ماه قبل از ترک باشگاه استقلال انجام دادم. من حقوق باشگاه استقلال را با 24 میلیارد تومان احیا کردم. سه روز بعد از من ، شما 6 میلیارد تومان از بانک کوثر گرفتید.

مدیرعامل سابق استقلال اظهار داشت: این درآمد نیست؟ آیا 7 میلیارد تومان توسط شرکت جهان فولاد داده نشده است؟ ما نباید برای دیابت پول بدهیم و شما که بازیکنان را بدون پول شب عید به خانه آنها می فرستید؟ بله ، شما اکنون یک اسپانسر جدید آورده اید و باید 7 میلیارد تومان آن را پس دهید. این قانون است. آقای نامداری موافقت كرد كه حداقل 500،000 دلار برای بازگشت استراماچیونی بپردازد. او 100 هزار دلار هم داد و وقتی این امکان وجود نداشت ، ما این پول را به ریال تبدیل کردیم و به بچه ها دادیم و پذیرش بازیکنانی که پول را نگه داشتیم یکی یکی در دسترس بود.

سعادتمند خاطرنشان می کند: من فقط یک سوال دارم. دوست ، پاسخ: در همان زمان که شما با شرکت آریا برتر و همچنین شرکت سیمان امین قرارداد منعقد کردید ، چگونه هیچ کس ریال نمی تواند به باشگاه کمک کند؟

وی در مورد استراماچونی گفت: “من او و وکیل فدریکو را در ایتالیا دیدم.” من باید طبق تصمیم هیئت مدیره این سفر را انجام دهم. همه عزیزان نیز امضا کردند. من این را برای آخرین بار گفتم و شما هرگز از من چیزی نخواهید شنید. من با Stramaccioni تمام شدم. فشار زیادی روی من بود که آن را حمل نکنم. دوستان می گویند ما اسنادی برای دفاع از این پرونده داریم و خیر. من یک پیام متنی از Stramaccioni دارم. من هرگز با دانش استقلال به هواداران دروغ نگفته ام.

سعادتمند می گوید این قانون اجازه نمی دهد او به ایران بیاید: “شما چنین چیزی را در هیچ جای فوتبال حرفه ای ممنوع نمی بینید.” این به دلیل اختلاف ارز است. اکنون باید چندین میلیون یورو زیان پرداخت کنیم. او قرارداد جدیدی امضا نخواهد کرد. او دو ساله قرارداد داشت و قراردادش فسخ نشده بود و او با تمدید می توانست برگردد.

وی گفت: “روز اول که به این باشگاه آمدم ، ساشا شفر و کولی اعلام کردند که این باشگاه شکایت کرده و ما مجبور شدیم دو تا دو هزار دلار به فیفا بپردازیم تا محکوم نشویم.” این دوستان در باشگاه بودند و دو ماه فرصت داشتند که پول بدهند اما این کار را نکردند ، اما من پول دادم و باشگاه برنده شد.

وی در پاسخ به این سال که آیا با استراماچیونی در ایتالیا عکس دارد ، گفت: استراماچونی به دلیل اعمال غیراخلاقی که قبلاً مرتکب شده بود ، از عکس گرفتن خودداری کرد.

251 251

دکمه بازگشت به بالا