اقتصادی

سفر رئیس پارلمان اروپا به کی‌یف؛ “شما برای ما می‌جنگید”

رئیس پارلمان آروبا، سفیر رسانه ها، ما آن را در کیف، دیدار با، و لودیمیر زلینسکی و همچنین پارلمان هماتیت اروپا و همچنین اوکراین و همشینین پارلمان اروپا شعار دادیم. به عنوان عضوی از اوکراین، در فدراسیون آروبا.

به گازارش اخبار ورزشی، به منتشر شده توسط وب سایت روزنامه دیلی میل، روبرتا متسولا، رئیس پارلمان آروبادر در ددار جی وی تی: شامما درد پرای ما میگنج، خاستگاه اصلی خاستگاه اصلی کشور، بحر قرداز، اسناد، دفاع.

با اشاره به آن التماس می کنم، یک لحظه آنجا خواهم بود، من اینجا هستم، من اینجا هستم، من اینجا هستم، من اینجا هستم چون آگر شما پیروز شوید، جهان پیروز شاده آس.

Zelnski der Pasakh دادم: یک دری دیپلماتیک بین آخوندها، به نظر ما منطقه خکستری، ما یک سوال داریم، موضوع ماندن با ماشین ضروری … به عنوان حفاظت از شاما اسپاسگزارم.

سفر رئیس پارلمان آروبا به کیف؛ "شاما بری ما مجنگد"

حضور یک گدا در پارمان اوکراین

متوزولا همچانین با در حضور یک در پارلمان اوکراین سخنرانی نامایندگان گفت: ابتدا او را با کشور شامه، رادار روسی منطبق با اروپا، دانشگاه بین ملایان و قانون محور جهانی، حمل کرد، تصمیم میداد. اسم زریم پوتین در خیال راحت چینین کاری کیند چیست؟ با منع ساختری نیاز داریم.

یا آدام داد: همیشه فدراسیون آروبا تامیل شاما به نظر عضویت درین فدراسیون راسمیت مهناسید و شمع میتوانید روی از با آدرس رئیس پارلمان آروبا به نظر بررسی محل رویی خود حساب Kneid.

وی افزود: سوما، ماز از خانواده های شمکه متعهد به فرار شادند مرقبت میکنم، تا زمانیخ باتوانند با ای کاش به خانشان برگشته و زندقی خود را از نو پسازند.

رئیس پارلمان آروبا der Adama Gift: همچانین زمانی یک کمپین غیرقانونی است که عمدتاً توسط پایان پرساد هدایت نمی شود.

PIAM END

دکمه بازگشت به بالا