ورزشی

سفر سعادتمند با هماهنگی هیات مدیره است/ امیدوارم تخفیف بگیرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، مهدی عبدیان ، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال ، در مصاحبه با رسانه رسمی این باشگاه ، درباره مطلبی که به نقل از وی در فضای مجازی درباره سفر احمد سعادتمند به اروپا برای کاهش خواسته های شفر و استراماکونی گفت: برای به دست آوردن تخفیف رای برای ادعاهای شفر و Stramaccioni با هر دو مربی مشورت کنید.

وی اضافه کرد: “در آن زمان درخواست ویزا ارائه شده بود ، اما به دلیل کرونا ، جواب تازه به مسئولان باشگاه رسیده بود و مشخص بود که زمان درخواست ویزا ، قرعه کشی برای جام حذفی نبود و همچنین زمان دربی مشخص نشده بود.” یعنی صدور همزمان ویزا و بازی دربی غیرقابل پیش بینی است. با این حال ، از آنجا که ویزا به مدت 5 روز بود و استراماسیونی موافقت نکرد که برای مذاکره به قطر بیاید ، مدیرعامل استقلال مجبور شد برای مذاکره به ایتالیا برود و من مجبور شدم از استراماچیونی برای پذیرش این مذاکرات تشکر کنم. اگر این سفر انجام نشود ، ویزا باطل می شود و فرصت مذاکره برای کاهش تقاضای این کارآموزان از بین می رود.

وی در پایان گفت: “من برای تیم بزرگ استقلال در بازی بعدی مقابل پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با پیروزی در این مسابقه هوادارانش را خوشحال کند.”

دکمه بازگشت به بالا