سلطانپور: ملی‌پوشان اسنوکر به دنبال تکرار قهرمانی در جهان و آسیا هستند

دبیر فدراسیون بولینگ ، بیلیارد و کاسه گفت: مسابقات اسنوکر شش گانه در جام جهانی و پانزده مسابقه اسنوکر مسابقات قهرمانی آسیا در صدر تیم ملی اسنوکر ایران قرار گرفت.

علی سلطانپور ، دبیر فدراسیون بولینگ ، بیلیارد و کاسه در گفت وگو با اخبار ورزشی ، در خصوص رقابت های بین المللی پیش از این فدراسیون اظهار داشت: قبل از جام جهانی برای دفاع از این جام به مسابقات اعزام می شود.

وی ادامه داد: با تصمیم کمیته تیم ملی ، اعضای سطح اول و دوم اسنوکر ملی به این مسابقات اعزام می شوند. امیر سرخوش ، قهرمان سابق اسنوکر شش گانه جام جهانی و قهرمان مسابقات اسنوکر 15 گانه 2018 ایران که توسط ایران برگزار شده است ، به همراه سیاوش مزینی ، نایب قهرمان اسنوکر نوجوانان آسیا ، به همراه منصور به این دو تور سفر خواهند کرد. مقدم و حسن اسماعیل زاده. داوران بین المللی ایرانی برای قضاوت در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

سلطانپور با اعلام پذیرش کامل دو دوز واکسن برای نمایندگان اسنوکر ایرانی ، افزود: “طبق نظر فدراسیون جهانی و آسیایی ، همه شرکت کنندگان در این مسابقه باید واکسن کرونا را دریافت کنند. خوشبختانه با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی ، اعزامی ایران تیم واکسینه شد. ما واکسن نمی گیریم. این

دبیر فدراسیون بیلیارد برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کرد و ادامه داد: دو بازیکن تیم ملی ایران در حال حاضر زیر نظر مربی تیم ملی در پایگاه قهرمانی آزادی تمرین می کنند. طی دو سال گذشته ، همه مسابقات بین المللی به دلیل بیماری بیماری کرونا قلب تعطیل شده است و این اولین مسابقه ای است که یک نماینده ایرانی از زمان کنترل کرونا در آن شرکت کرده است و امیدوارم بازیکنان خوب ایرانی بتوانند عشق مردم را سربلند کنند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل