ورزشی

سلطانی‌فر: با وجود تحریم‌ها، بهترین امکانات را برای فدراسیون‌ها و المپیکی‌ها فراهم کردیم

وزیر ورزش و جوانان در دیدار نوروزی با جمعی از روسای انجمن های ورزشی گفت: “دستیابی به بهترین نتایج در جام جهانی ، بازی های جاکارتا و بازی های المپیک جوانان نتیجه تلاش های خانواده ورزشی است که در سایه صلح “.

به گزارش اخبار ورزشی و به نقل از وزارت ورزش و جوانان ، مسعود سلطانی فر در دیدار نوروزی با جمعی از روسای انجمن های ورزشی اظهار داشت: در حالی که به دلیل تحریم های سرکوبگرانه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد ، ما تلاش می کنیم بهترین امکانات را برای فدراسیون و المپیک ، در حمایت از المپیک در چهار ماه آینده دو برابر خواهد شد.

وی گفت: بازدید از اردوهای آماده سازی تیم های ملی اعزامی به بازی های توکیو توسط مسئولان انجام شد تا شرایط تیم های ملی را بررسی کنند و ما تمرینات آنها را از نزدیک مشاهده کردیم. این بازدیدها تا زمان ارسال ادامه خواهد داشت.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: برای تحقق شعار امسال “تولید ، حمایت و موانع” ، ضمن حمایت از بخش خصوصی با رفع موانع ، باید شرایط بهتری را برای فعالیت های آنها فراهم کنیم.

وی ادامه داد: محوریت ویژه دولت دوازدهم توسعه زیرساخت های ورزشی در اقصی نقاط کشور است. در 4 سال گذشته بالغ بر 300 زمین مینی فوتبال مصنوعی به 2 هزار مزارع در مناطق کمیاب رسیده است.

سلطانی فر گفت: “کسب بهترین نتایج در جام جهانی ، المپیک جاکارتا ، المپیک جوانان حاصل تلاش یک خانواده ورزشی است که در سایه صلح حاصل شده است.”

وی در پایان افزود: همدلی در بین مسئولان ورزش کشور با ادامه مسیر توسعه تا پایان سلطنت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا