فعالان کسب و کار

سمپل عطر چیست؟

آشنایی با کاربرد سمپل های عطر

به نقل از رها پرفیوم سمپل عطر یک نمونه کوچک شده از عطر اصلی است که برای تست در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. در واقع یکی از مهم‌ترین کاربرد سمپل‌های عطر را باید همین خصوصیت آنها دانست. سمپل‌های عطر به شما کمک می‌کنند تا به راحتی در خصوص رایحه عطر و ادکلن تصمیم بگیرید. با وجود سمپل‌های عطر دیگر لازم نیست قبل از اینکه رایحه دلخواه خود را پیدا کنید، حجم زیادی از عطر و ادکلن را با هزینه گزاف بخرید.

ادکلن روژا الیزیوم: با خرید سمپل‌های عطر این امکان به شما داده می‌شود تا در روزهای مختلف با شرایط آب و هوایی متفاوت از رایحه آن مطمئن شوید. در واقع این شرایط میزان سازگاری پوست شما را با سمپل‌های عطر نشان می‌دهد. رایحه عطر و ادکلن در همان لحظه‌ای که پخش می‌شود، خود را نشان نمی‌دهد. باید مدتی از پخش آن بر روی پوست شما بگذرد تا تاثیرات نت‌های سازنده و رسیدن به نت پایه نمایان شوند. همچنین عوامل زیادی همچون نوع پوست بر روی سازگاری و رایحه اصلی عطر تاثیرگذار است. همه این موارد باعث می‌شوند تا نتوان از کاربرد سمپل‌های عطر برای تست و رسیدن به رایحه دلخواه غافل شد.

ویژگی بهترین سمپل عطر

خرید ادکلن پرفکت جنتلمن: حال که با کاربرد اصلی سمپل‌های عطر آشنا شدید و ضرورت وجود آنها را قبل از خرید عطر و ادکلن دانستید، بهتر است مهم‌ترین ویژگی آنها را بشناسید. سمپل‌های عطر نمونه کوچکی از عطر و ادکلن اصلی هستند که به عنوان تست در اختیار شما قرار می‌گیرند. اما چگونه بدانیم شیشه‌های کوچک موجود در فروشگاه‌ها سمپل یک عطر است یا خیر؟

در زیر با دو ویژگی اصلی این محصولات آشنا می‌شویم:

 معرفی بهترین سمپل های عطر موجود در بازار

برندهای زیادی با تولید سمپل‌های عطر مخالف هستند. آنها تحت هیچ شرایطی سمپل عطر و ادکلن خود را به عنوان تست در اختیار مشتری نمی‌گذارند. اما در این بین برندهای مشهوری وجود دارند که سالانه سمپل‌های عطر متنوعی از محصولات خود را روانه بازار می‌کنند. این برندهای شناخته شده از پرفروش‌ترین محصولات خود سمپل‌های عطر تولید می‌کنند. به همین دلیل در حال حاضر از برندهای معتبر و عطرهای پرطرفدار زیادی، سمپل‌های عطر در بازار موجود است.

در زیر 8 سمپل از عطرهای پرطرفدار را معرفی می‌کنیم:

سمپل عطر آزارو Wanted

این محصول یک نمونه کوچک شده از ادکلن مردانه برند شناخته شده آزارو است. جهت شناختن رایحه عطر اصلی می‌توانید سمپل آن را در حجم 2/1 میلی خریداری کنید. سمپل‌های عطر آزارو با کیفیتی بسیار بالا همچون عطر اصلی تولید می‌شوند.

نت آغازین سمپل‌های عطر آزارو Wanted دارای رایحه لیمو ترش و زنجبیل است. در نت میانی رایحه خوش هل و دانه سرو کوهی به مشام می‌رسد. نقطه عطف این محصول نت پایانی آن است که رایحه‌ای همچون دانه توکا و خس خس را در خود جای داده است.

سمپل عطر ورساچه Eros Pour Femme

عطر زنانه ورساچه در حجم 1 میلی سمپل‌های عطر بسیار با کیفیتی را روانه بازار می‌کند. رایحه شیرین و خنک این عطر باعث شده تا به یکی از عطرهای پرطرفدار در فصل تابستان تبدیل شود. به همین دلیل بانوانی که به دنبال عطر با طبع خنک و شیرین هستند می‌توانند ابتدا با خرید سمپل‌های عطر ورساچه از انتخاب خود مطمئن شوند.

این عطر زنانه پرطرفدار در نت آغازین خود رایحه خوشی از انار، نارنج و لیمو را جای داده است. وجود روایحی همچون گل صدتومانی، یاسمین و شکوفه لیمو در نت میانی عطر ورساچه باعث شده تا شما با یک عطر دلنشین روبه‌رو باشید. وجود مشک و چوب صندل در نت انتهایی این عطر کیفیت و رایحه خوش آن را تضمین خواهد کرد.

سمپل عطر گرلن Santal Royal

اگر به دنبال خرید عطر مردانه خوشبو هستید، سمپل‌های عطر گرلن را حتما تست کنید. این عطر مردانه با رایحه شیرین در حجم 1 میلی تولید می‌شود. رایحه دلچسب آن باعث شده تا یکی از انتخاب‌های پرطرفدار در فصل پاییز و زمستان به شمار بیاید.

بهار نارنج و یاس در نت آغازین این عطر شروع کننده رایحه دلنشینی است که با عطر رز، دارچین و هلو در نت میانی تکمیل می‌شود. همچنین وجود رایحه چوب صندل سفید، چرم، مشک و کهریا در نت پایانی این محصول آن را به عطری خاص تبدیل کرده است.

 سمپل عطر بولگاری Omnia Coral

این محصول یکی از بهترین سمپل‌های عطر موجود در بازار است که طرفداران زیادی دارد. رایحه شیرین و طبع گرم آن باعث شده تا به عطری چهار فصل شهرت پیدا کند. سمپل‌های عطر بولگاری در حجم 5/1 میلی تولید می‌شوند و با تست آن می‌توانید به خوبی با کیفیت و رایحه دلنشین عطر اصلی آشنا شوید.

نت آغازین این محصول دارای ترنج، توت فرنگی وحشی است. در نت میانی رایحه انار، گل بامیه و نیلوفر آبی به مشام می‌رسد. وجود مشک و سدر در نت پایانی سمپل‌های عطر بولگاری آن را به یک محصول منحصربه‌فرد تبدیل کرده است.

سمپل عطرنارسیس Rodriguez

بانوانی که به دنبال یک عطر معتدل با گروه بویایی چوبی، مشک‌اندود و گل‌فام می‌گردند، می‌توانند با تست سمپل‌های عطر نارسیس انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشند. این عطر زنانه برای بانوانی شیک‌پوش که به خوشبو بودن خود اهمیت می‌دهند، انتخاب درستی است. سمپل‌های عطر نارسیس در حجم 5/1 میلی تولید می‌شوند.

نت میانی این محصولات دارای رایحه رز، شکوفه پرتقال و یاس است. وجود رایحه‌ای همچون مشک در نت میانی باعث ماندگاری بالای آن می‌شود. در نت پایانی با روایحی مثل سدر، خس خس، دانه توکا و نعنا پخش بو منحصربه‌فردی را تجربه خواهید کرد.

سمپل عطر جیورجیو آرمانی Armani Code Perfume

عطر جیورجیو آرمانی یک عطر پرطرفدار مردانه است که در دسته عطرهای گرم، ادویه‌ای و شرقی قرار می‌گیرد. فروش بالای این عطر مردانه باعث شده تا سمپل‌های عطر جیورجیو با حجم 5/1 میلی در جهان شناخته شوند. به همین دلیل در حال حاضر می‌توان از این محصولات به عنوان یکی از بهترین سمپل‌های عطر یاد کرد.

نت آغازین این سمپل از عطرهای جیورجیو دارای رایحه خوش نارنگی ماندارین، سیب و هل است. وجود اسطوخودوس، جوز و شکوفه پرتقال در نت میانی باعث می‌شود تا گرمای این محصول به یاد ماندنی شود. دانه توکا در نت پایانی عطر دل انگیزی ایجاد می‌کند که با همراهی کهربا و چرم این سمپل از عطرهای جیورجیو آرمانی را به یکی از گزینه‌های دلنشین و جذاب در فصل زمستان تبدیل کرده است.

 سمپل عطر جووی پاریس Private Label

سال 2011 عطر پرطرفدار جووی پاریس مدل پرایوت لیبل وارد بازار شد. این عطر در دسته عطرهای گرم، شرقی و چوبی قرار دارد که می‌توان آن را برای زنان و مردان قدرتمند با اعتماد به نفس بالا مناسب دانست. نت آغازین این سمپل از عطرهای جووی پاریس با رایحه خسس خس، چرم و پاپیروس ساخته شده است. در نت میانی رایحه خوش نعناع هندی، و چوب صندل سفید به مشام می‌رسد. وجود لابدانیوم در نت پایانی از سمپل‌های عطر جووی پاریس ماندگاری آن را دو چندان کرده است.

سمپل عطر آمواج Epic Woman

عطر آمواج با رایحه تند، گرم و گل‌فام یکی از عطرهای پرطرفدار زنانه به شمار می‌آید. اگر به دنبال یک عطر زنانه منحصربه‌فرد هستید تا رایحه خوش آن همگان را جذب خود کند، سمپل‌های عطر امواج را تست کنید. این محصول در حجم 2 میلی تولید می‌شود و نمونه بسیار مناسبی برای اطمینان از عطر مورد نظر شماست. طبع گرم و رایحه تند این عطر زنانه باعث شده تا آن را برای فصول سرد سال بسیار مناسب بدانند.

در ساختار نت آغازین این عطر و سمپل آن رایحه گل خرزهره، دارچین و زیره احساس خواهد شد. نت میانی دارای روایح رز، شمعدانی، یاس و چای است. وجود روایح متعددی همچون ریشه زنبق، وانیل، روایح دودی، چوب صندل سفید، چوب گایاک، مشک، صمغ کندر، کهربا، عود و نعناع هندی در نت پایانی این عطر ماندگاری پخش بوی آن را بیشتر می‌کند.

خرید سمپل و دستریز عطر |خرید شیشه سمپل عطر

قیمت بهترین سمپل عطر

افراد زیادی تصور می‌کنند سمپل عطرها به دلیل کوچک بودن و حجم کم‌شان دارای قیمت بسیار پایینی هستند. قیمت این محصولات (سمپل‌های عطر) با توجه به ارزش، حجم و هزینه عطر و ادکلن اصلی تعیین می‌شود. بنابراین نمی‌توان گفت سمپل یک عطر لزوما قیمت بسیار کمی دارند. حتی دیده شده است که هزینه برخی از این محصولات با توجه به قیمت برندهای مشهور عطر و ادکلن به چند میلیون تومان هم می‌رسد. با این وجود سمپل‌های عطر نمونه بسیار مناسبی برای تست هستند و عموما قیمت قابل قبولی دارند. به همین دلیل افراد زیادی خرید سمپل‌های عطر را به صرفه‌تر می‌دانند.

سوالات متداول درباره سمپلهای عطر

اگر شما هم هنگام خرید عطر و ادکلن از رایحه آن مطمئن نیستید، بهتر است ابتدا یک سمپل از آن عطر را بخرید. برای شناخت بهتر سمپل‌های عطر، سوالات متداول این بخش را از دست ندهید.

سمپلهای معروف عطر کدام هستند؟

برندهای آزارو، ورساچه، گرلن، بولگاری، نارسیس، جورجیو آرمانی، جووی پاریس و آمواج تولیدکننده مشهورترین و بهترین سمپل‌های عطر هستند.

سخن پایانی

سمپل عطر یک نمونه کوچک شده از عطر و ادکلن برندهای مشهور است. این محصول عموما برای تست در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. شما به راحتی می‌توانید با سمپل‌های عطر از رایحه ادکلن مورد نظرتان مطمئن شوید. در این مقاله کاربرد، ویژگی و بهترین سمپل های عطر مورد بررسی قرار گفته‌اند. شما کدام یک از سمپل‌های معروف عطر را می‌پسندید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

دکمه بازگشت به بالا