ورزشی

سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی کارکردگرا و عملیاتی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرگزاری آنا از بیرجند ، سید حسن هاشمی در پذیرایی از دانشجویان جدید الورود دانشگاه اسلامی بیرجند که به صورت زنده و تقریباً برگزار شد ، اظهار داشت: سند تحول دانشگاه سندی عملکردی و عملیاتی است که در آن جزئیات اقدامات انجام شده از سال 1400 تا 1405 به صورت کارشناسی بیان شده است و بر اساس این سند دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه اول خواهد بود.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلام واحد بیرجند در حال حاضر یک واحد اجتماعی است و در سطح ملی و بین المللی با امکانات و قابلیت های تحقیقاتی گسترده و مزایای علمی که بسیاری از آنها در کشور منحصر به فرد است ، صورت می گیرد. این واحد دانشگاهی جزو 6 واحد بین المللی است دانشگاه آزاد اسلام این کشور یک ملت محسوب می شود و کیفیت علمی آن باعث تعالی دانشجویان و فارغ التحصیلان در مشاغل مختلف در کشور شده است و به عنوان مثال ، رشته مکانیک دانشگاه آزاد اسلام در حال حاضر در شانگهای در رتبه 35 قرار دارد. این موضوع نشان دهنده سطح علمی این واحد دانشگاهی است که بسیار مهم است. با همکاری همه مدیران ، دانش آموزان و همکاران ، مفاد سند تحول را اجرا می کنیم. البته این سند راه را برای پیشرفت و پیشرفت هرچه بیشتر دانشگاه هموار می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی دانشجویان را آینده سازان کشور خواند و از آنان خواست از امکانات و ظرفیت گسترده دانشگاه بیرجند برای ظهور و خلاقیت و تقویت دانش و مهارت های مورد نیاز نهایت استفاده را ببرند. در دنیای جدید..

به گزارش آنا، پیش از این مراسم دانشجویان و مسئولان دانشگاه با حضور در یادواره شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/4121/

دکمه بازگشت به بالا