ورزشی

سهرابیان: در تجلیل از قایقرانان پروتکل‌ها رعایت شد/ کاغذ بازی‌های ترخیص قایق‌ها ادامه دارد

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: به احترام قایقرانان المپیک ، پروتکل را دنبال می کنیم و از تلاش و کوشش ورزشکاران و کارکنان تشکر می کنیم.

به گزارش اخبار ورزشی ، علیرضا سهرابیان در حاشیه جشنواره قایقرانی المپیک گفت: این مراسم به منظور تقدیر و تشکر از پاروزنان زن و مرد المپیک برگزار شد. آنها سخت تلاش کردند تا به المپیک و پارالمپیک برسند.

سهرابیان به این س answersال پاسخ می دهد که ستایش از ورزشکاران در چنین شرایطی ، شیوع ویروس کرونا خطرناک نیست؟ وی تأکید کرد: ما همه پروتکل ها را دنبال می کنیم و از یکدیگر فاصله دارند. اعضای تیم نیز واکسینه شدند. در این مکان محدودیت دما و فضا وجود ندارد. در عوض ، ما می خواهیم از تلاش های ورزشكاران قدردانی كنیم و دو هدف داریم: بیان اینكه ورزش یا تولیدات داخلی ما هرگز در تاج نخوابند.

وی در مورد زمان اعزام قایقرانان به المپیک گفت: گروه اول در ساعت 23:40 شب 26 تیر و گروه دوم در تاریخ 25 آگوست حرکت می کنند و امیدوارم آنها با بهترین نتایج بازگردند.

سهرابیان درباره نظافت قایق های پارویی در گمرک گفت: مشکل نظافت قایق بهتر شده است اما مستندات همچنان ادامه دارد. من از مسئولان گمرک تشکر می کنم ، اما کشتی ها به المپیک نرسیدند ، اما امیدوارم که آنها به بازی های آسیایی 2022 برسند ، اگر این کشتی ها یک سال پیش به ورزشکاران برسند ، این به دستیابی به نتایج بهتر کمک می کند. امیدوارم به بازی های آسیایی هانگزو برسم تا به قایق کمک کنم تا مدال کاروان ایران را بالا ببرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا