ورزشی

سهراب انتظاری: به عنوان یک پرسپولیسی از صعود استقلال خوشحالم

سهراب انتظاری درباره امتیازات تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به شارجه امارات در لیگ قهرمانان آسیا و صعود این تیم به عنوان سرگروه گفت: پرسپولیس بازی فوق العاده ای انجام داد. عملکرد این تیم در سه مسابقه قبلی ، هواداران را تا حدودی نگران کرده است. اگر بخواهیم این واقعیت را در نظر بگیریم که این تیم در سه بازی اول خوب بازی نکرده است و با ارائه فوتبال اقتصادی ، آنها می خواهند همانند هر دو بازی برنده شوند.

وی افزود: پرسپولیس در دیدار برابر الطاعون گلزنی کرد و به خوبی از آن دفاع کرد اما در دیدار برابر الدحیل گل نخورد. در واقع این تیم در مسابقه قبلی 2 گل به ثمر رساند که یکی از آنها پنالتی بود.

مهاجم سابق پرسپولیس گفت: هواداران به همان اندازه نگران و افسرده هستند و قبل از مسابقه انتظار نداشتند تیم آنها چنین عملکرد زیبایی مقابل شارجه داشته باشد. همه هواداران پرسپولیس از بازی شب گذشته لذت بردند.

انتظاری افزود: این دو شب برای فوتبال ایران باورنکردنی است. من به عنوان یک بازیکن و هوادار پرسپولیس خوشحالم که تیم استقلال با غلبه بر الاهلی می تواند شرایط خوبی را بدست آورد ، زیرا نام ایران در لیگ قهرمانان است. پرسپولیس همچنین با پیروزی 4 بر صفر در شارجه بر شادی مردم ایران افزود.

وی گفت: هیچ چیز به پایان نرسیده است و تخت جمشید فقط یک خان از هفت خان به جا گذاشته است. این تیم بازی سختی مقابل تیم بزرگ و باورنکردنی السد داشت. همه ما می دانیم که تیم قطر از مربی بسیار باهوشی به نام ژاوی هرناندز استفاده کرده است. از استقلال و پرسپولیس انتظار بیشتری می رود و آنها نمی توانند در باد پیروزی اخیر بخوابند.

پیشکسوتان پرسپولیس اظهار داشتند: تیم هایی مانند پرسپولیس از گردن حریفانی مانند شارجه سر و گردن بلندی دارند. با این حال اوضاع بازی به گونه ای پیش رفت که تیم نتوانست در دیدار قبلی نتایج خوبی کسب کند و این باعث نگرانی هواداران می شود. حالا با پیروزی 4-0 مقابل شارجه ، همه در پرسپولیس می توانند آرام بخوابند.

سهراب انتظاری با اشاره به بازی قبلی شارجه توضیح داد: در فوتبال آسیا مناسب نیست تیمی که در سه مسابقه اول فقط یک امتیاز کسب کرده است در دو بازی برابر نیروهای قدرتمند الدحیل و الطاعون به طور ناگهانی 10 گل به ثمر برساند و تیم را شکست دهد این موضوع هواداران را تا حدی می ترساند ، اما خدا را شکر این عامل برای شارجه به انرژی منفی تبدیل می شود و آنها فکر می کنند که می توانند پرسپولیس را نیز شکست دهند.

وی افزود: با این وجود پرسپولیس بدون توجه به نتایج قبلی شارجه ، از همان دقیقه اول نمایش تهاجمی را ارائه داد. برتری مثبت پرسپولیس نسبت به حریفان اماراتی بازیابی خوب بازیکنان است و آنها به همین ترتیب توانستند حریفان را شکست دهند. انگیزه بازیکن پرسپولیس خیلی بیشتر از شارجه است.

پیشکسوت پرسپولیس با نشان دادن اهمیت دیدار با السد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: کیفیت تیم السد به هیچ وجه شبیه همکاری و شارجه نیست. این تیم یک مربی با کلاس و ملایم روی نیمکت دارد که سال ها مغز متفکر و ستاره بارسلونا بوده و تاکتیک های ژاوی واقعاً اروپایی هستند. خود السد تیم قدرتمندی است که در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ قطر خوش درخشیده است.

انتظاری ادامه داد: تیم ما پرسپولیس است که سابقه نایب قهرمانی آسیا و چهار قهرمانی پیاپی در لیگ برتر را دارد. همین تیم دو سال پیش در خانه السد را شکست داد و پرسپولیس نیرویی قدرتمند بود. من برتری نسبت به السد در خارج از خانه او را در نظر نمی گیرم.

وی گفت: “باز هم دیدار با السد فینال است و خان ​​خان دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا است. اگر پرسپولیس این تیم قدرتمند را شکست دهد به یک گروه چهار تیمی غرب آسیا راه پیدا می کند و به فینال نزدیک خواهد شد. انتظار می رود نتایج خوبی ادامه داشته باشد و این تیم در لیگ قهرمانان به پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

بازیکن سابق پرسپولیس ادامه داد: اکنون مدیریت باید کار خود را شروع کند و کار خود را انجام دهد تا از بازیکنان و کادر فنی قدردانی کند. مدیران باشگاه باید قبل از دیدار با السد پاداش های ویژه ای برای بازیکنان در نظر بگیرند تا بتوانند با انگیزه بیشتری به مصاف حریفان بروند.

انتظاری اظهار داشت: شاید قبل از بازی با شارجه هواداران انتظار تیم پرسپولیس را نداشتند كه اخیراً تعداد زیادی از اعضای خود را تغییر داده است اما نمایش عالی مقابل حریف اماراتی باعث افزایش امیدها شده و این انگیزه بازیکنان را برای مسابقات آینده فراهم می كند. افزایش یافت.

258 41

دکمه بازگشت به بالا