ورزشی

سه طراحی نهایی برای کاروان ایرانی در المپیک / بازگشت از کمدی! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان



به گفته مهرا ، پوشش اعضای کاروان ایران در المپیک توکیو و مشکلاتی که این موضوع در بازیهای المپیک گذشته ایجاد کرده است ، بخشی از دغدغه های کمیته ملی المپیک شده است ، به حدی که به ستاد فرهنگی وزارت فرهنگ تحویل داده می شود. راهنمایی اسلامی همچنین طراحی لباس را به اعضایی که به وزارت لباس و لباس توکیو فرستاده شده اند ، واگذار کرده است. این بار پوشش رسمی و ورزشی نمایندگان ایران از طریق یک کانال تخصصی و سودآور تجارت از بین متخصصان مناسب طراحی و تکمیل کنید.

همکاری کارگروه مد و لباس و کمیته ملی المپیک در زمینه طراحی جلد برای اعضای کاروان المپیک ایران تیرماه سال گذشته با نامه رسمی سید رضا صالحی امیری آغاز شد و تاکنون پیش رفته است. پذیرش در چند مرحله انجام شد و پرونده هر مرحله با بازرسی و ریختن بسته شد.

در همین راستا ، حتی در این نشست با حضور امین عارف نیا ، رئیس ستاد فرهنگی المپیک توکیو ، پیمان فخری ، معاون کاروان المپیک ، حمید قبادی دانا ، نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزشکارانی چون صمد نیکخواه بهرامی و مهسا حضور داشتند. Jhaveri این برای ارزیابی طرح های مصوب و گلدوزی شده حفظ شد.

قرار بود تمام این جلسات و داوری ها در اوایل ماه مارس گذشته و با انتخاب نهایی لباس کاروان ایران نتیجه گیری شود. این سوالی است که نصرالله سجادی ، رئیس کاروان ایران در المپیک توکیو ، در فوریه گذشته اعلام کرد و خاطرنشان کرد که لباس کاروان ایران در 25 مارس مشخص می شود.

این درحالی است که هیئت مدیره تا به امروز ندارد بین المللی المپیک (IOC) برای گسترش جهانی ویروس تاج هنوز تصمیم به تعویق افتادن بازیهای المپیک توکیو برای یک سال هنوز اتخاذ نشده است و لباس کاروان ایران هنوز مشخص نشده است و به دلیل فاصله زمانی بین بازی ها ، به هیچ وجه شتابی دیده نمی شود.

امین عارف نیا ، رئیس ستاد فرهنگی المپیک توکیو ، به مهرو گفت: “آنچه باعث لغو انتخابات نهایی و کشف لباس کاروان ایران شد ، شیوع ویروس بود.” تاج این بود در ابتدای ماه مارس جلسه‌ای داشتیم تا وضعیت کاروان را زیر نظر بگیریم اما بعد از آن بحران رخ داد تاج و ما وسعت آن را دیدیم که در عمل اجرای بسیاری از فعالیت ها و برنامه ها را از بین می برد.

در همین راستا ، وی ادامه داد: با توجه به شرایط ایجاد شده و دستورالعمل های صادر شده برای جلوگیری از شکل گیری راهپیمایی ها ، امکان تشکیل جلسه برای بررسی و انتخاب نهایی فراهم نبود. در عین حال ، با توجه به بحران و رشد جهانی آن ، به تعویق انداختن المپیک قابل پیش بینی بود. به همین دلیل ، کل موضوع افشای بی صدا ماند.

رئیس ستاد فرهنگی المپیک توکیو در ادامه توضیح داد: پروژه های پیشنهادی شامل اعضای کاروان در بخش های آقایان و بانوان و دو مجموعه رسمی (رژه ویژه) و مجموعه های ورزشی است و درباره وضعیت آنها به شرح زیر توضیح می دهد: سه نمونه از لباس کاروان ایرانی در هر بخش تکمیل شد. در حقیقت لباس هایی که ارائه می شود در بین این سه طرح قرار خواهد گرفت.

عارف نیا همچنین اظهار داشت: “اکنون که زمان المپیک به سال آینده تغییر کرده است ، برنامه کشف لباس کاروان چگونه خواهد رفت؟” و شغل دیگری با توجه به بحران فعلی ، توصیه می شود تظاهرات را کاهش دهید. پس از خارج شدن از این بحران ، لباس کاروان برای اولین بار پوشیده می شود و پس از آن گلدوزی طراحی نهایی خواهد بود. نمای کلی به ما زمان را تا یک سال و نیم قبل از بازی های المپیک از دست نمی دهیم و مراحل اولیه و انقضاء زمان انجام شده است.


این نوشته از سایت بر پایه سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به نشر محتوا می نماید، بنابراین مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و وب سایت اخبار ورزشی هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا