ورزشی

سه مهاجم، سه گل و برد شیرین شش امتیازی

موفقیت اجباری در ترکیب اصلی و تغییر طرز فکر و اسکان مجدد (دانشگر نه غلامی و شجاعیان و نه رضاوند) سرانجام نتیجه داد و در کنار یک نیروی مثلثی کشنده ، شیرین دارای خط حمله خوب در زمین و نقطه یازده نقطه عطف بود. این هفته گذشته بود و با این نتیجه ، دیگر جایی برای انتقاد (حتی آن) وجود ندارد …

درست است که ما در زمین حریف شکل تیم برنده با اختلاف دو گل نداریم ، اما در زمین تراکتور که به عنوان مالکیت بازی می کند و سه امتیاز بازی را کسب می کند ، نباید به چیزی جز سه امتیاز فکر کنیم. به دنبال یک شخصیت قهرمان هستید !!

این مسابقه ثابت می کند که حتی مسعود شجاعی که سابقه اروپا را دارد در محاسبات خود اشتباه کرده و اشتباهات فردی در چنین مسابقات غیرقابل تعویض است و باید توجه داشت که برای یک بازی فوق العاده امتیاز نمی دهند !!

مثلث ارسلان ، شیخ و قائدی با استرس روحی مضاعفی که به مدافع تراکتور وارد می کنند ، نتیجه عدم تمرکز و در نتیجه اشتباهات مدافع و سه گل است و اینکه هر یک از سه مهاجم استقلال در گلهای زده شده نقش دارند باید سودآور باشد !!

محمود عزیز در موقعیت (پشت مهاجم) که توسط شجاعیان بازی می کند ، یک حرکت و تحویل عمده می تواند بازی را تعیین کند که امروز شاهد آن هستیم و اگر ده هفته اصرار به انجام این حرکت داشته باشیم ، آیا دلیل دیگری غیر از این نیست که رضاوند نمی تواند این کار را انجام دهد؟ ؟؟

من اخطار را دوست ندارم که فنی ترین مربی لیگ (حمید مطهری) در بازی امروز پرسپولیس و فولاد تظاهرات را دنبال کرد ، در حالی که هفته گذشته در یک نمایش ، او یک درس فنی به برهانی داد و از او خواست که از آغاز کار مربیگری خودداری کند. !؟!؟

محمود عزیز امیدوارم شادی مثل لذت گل دوم ادامه داشته باشد و بدانید که هیچ ابیدلی به جز غرور و سرانجام قهرمانی استقلال به چیزی فکر نمی کند و اگر نکاتی ذکر شود فقط از سر دلسوزی است …

258 41

دکمه بازگشت به بالا